piątek, 1 lipca 2016

Prosto z Polski #23 - Nowe fryzury!

Yolo ^.^

Jak tam dzionek? Wyspaliście się? Ja nie koniecznie ;/ Tata obudził mnie już o 7 rano... Ale nie o tym temat, lecz o nowej aktualizacji!

Aktualizacja pojawiła się wczoraj "ni z tond ni zowąd". Na dodatek doszły nowe fryzury i nie tylko!

Zacznę może od pań - mają pierwszeństwo :D


Fryzury nie są najgorsze, ale ceny są kosmiczne! Myślę, że były by lepsze, gdyby można było zmienić kolor tych takich "wstawek" - w sensie pasemek. W warkoczu ten złoto-miedziany kolor przejdzie... Ale biały? Kojarzy mi się tylko z siwiejącą staruszką... 

Teraz pora na mężczyzn B)


Pierwsza fryzura nie podoba mi się ;/ Te "bagietki" z boku głowy chyba miały przypominać dredy. Ja bym jej nie kupowała. Natomiast druga kojarzy mi się tylko z jednym... Siwiejącym Wolverinem. Tutaj także "szału ni ma"

Faceci zostali jeszcze obdarowani nowymi zarostami twarzy :D


Ja na zarostach się nie znam, więc nie umiem ocenić ;/ Wydaje mi się, że ten za 5g jest lepszy... Ale nie jestem facetem, więc nie ocenie.

Tutaj wstawiam Wam ankietę, gdzie możecie ocenić aktualizację.


Okey... To chyba tyle :D Pa ;*
/Nadymka

3 komentarze:

  1. Warkocz jest super 😍👌
    Pozdrawiam, Zuzia

    compellinggirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają fryzury. Szczególnie ten warkocz. U chłopaków to ten pierwszy jest ładny a drugi okej. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się trochę podoba pierwszą fryzura damska za 40 G ale ta druga za 50 G masakra , ale te męskie są ok.
    Sory za błędy bo pisze z telefona

    OdpowiedzUsuń