czwartek, 14 lipca 2016

Labirynt #2

Hej!
Widzę, że spodobała Wam się nowa seria z czego bardzo się cieszę! Zadowolona jestem także z tego, że chętnie bierzecie w niej udział. Jednak nie chciałabym odbiegać od tematu tylko zająć się przedstawieniem wyników wcześniejszej edycji.
We wcześniejszym poście musieliście dojść do pewnego miejsca, w którym znajdowała się emotka. Zadanie poprawnie wykonały tylko trzy osoby - Zuzia, Twoja Stara oraz Amelia Wenta. Dziewczyny, tak jak obiecałam, tak przygotowałam dla Was dyplomy. Zobaczcie więc jak się prezentują.



(Ogólnie nie wiem czemu dyplomy wyszły w różnych rozmiarach, ale mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza.)

Mam nadzieję, że dyplomy Wam się spodobały. Chciałabym jeszcze dodać, że drobne upominki czekają na Was do następnego tygodnia.

Teraz przedstawię Wam nowy labirynt. Oczywiście poziom będzie ciut trudniejszy, ale na pewno sobie poradzicie.

Tym razem Gratka chciałaby dostać się do loga bloga (języka XD), który czeka ją w głębi labiryntu. Musicie więc doprowadzić ją do tego celu pisząc po kolei gdzie idziecie. Oczywiście osoby, które dobrze wykonają zadanie dostaną ode mnie drobny upominek (w postaci rzeczy z warsztatu) oraz dyplom.
Czekam na Wasze rozwiązania!
Gratka



8 komentarzy:

  1. Prosto, w prawo, w prawo, w górę, w lewo, w górę, w prawo, w dół, w prawo, w górę, w prawo, w górę, w prawo, w górę i... Gratka doszła do języka :D
    /Someone who read this blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz jakiś inny labirynt xddd

      Usuń
  2. Lewo, lewo, Góra, prawo, Góra, lewo, Góra prawo, dół tak do połowy, prawo, Góra, prawo, Góra, prawo, Góra, Góra, lewo i jesteśmy u celu 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie to tak kopiować od koleżanki wyżej? Już nawet sama nie umiesz napisać, jezuu... I niby przypadkiem też napisałaś gora z dużej xd Żałosne jak ty

      Usuń
    2. Haha, śmieszna jesteś bo to nie ja :) I napisałam o sobie niby "koleżanka"? Logiczne. Może umiesz, ale chyba tego nie wykorzystujesz skoro bezczelnie kopiujesz. Jest taka sama, ale mogłabyś się trochę wysilic i sama napisać. No chyba jednak jesteś.

      Usuń
  3. Góra, lewo, dół. Podziękuję za takie labirynty ;) /Babcia Koza

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chcę Ci Gratka nic mówić ale to moja seria ;) /Clarity

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym odebrać jutro nagrodę ?
    Dzisiaj dopiero przyjechałam a 2 tygodnie mnie nie było...

    OdpowiedzUsuń