poniedziałek, 4 lipca 2016

Kim jestem?

Cześć! 
Jeśli przeczytaliście posta Nadymki, to wiecie, że jestem nową autorką Awatarii na Językach.
Na początku pragnę podziękować z całego serca Dymkowi i Gratce, za to, że dały mi szansę.
Post nie będzie niezwykle długi, ale radzę spokojnie usiąść i przeczytać.


Zacznę od podstawowych informacji:

Nazywam się Natalia i jestem dość wesołą osobą.
Po chwili namysłu, postanowiłam, że nie jest potrzebne podawanie Wam mojego wieku.
Jednakże, jeśli będziecie ciekawi, to podam Wam go kiedyś.
Interesuję się rysowaniem i pisaniem długich opowiadań.
Oprócz tego lubię także pograć w siatkówkę bądź tenisa.
Jestem ciemną blondynką o brązowo - zielonych oczach.

Okej, jeśli wiecie o mnie choć troszkę, to teraz opowiem o życiu Awatariowym.

Na Awatarii nazywam się Żelkowa, jednak za niedługo zmienię nazwę na Blurryface.
Niestety, mam dopiero 15 level i sama nie wiem, czy to się zmieni, ponieważ robię zadania bardzo rzadko, ale mam nadzieję, że pod tym względem nie będziecie mnie oceniali.
Obecnie jestem singielką.
A oto mój paszport:


Posty na blogu pojawiać się będą codziennie.
O każdej nieobecności będę powiadamiać dziewczyny, a o większej przerwie - również Was.

Dzisiaj powinnam dodać jeszcze jakiegoś posta, ale niczego nie obiecuję.


Do następnego!
Blurryface

22 komentarze:

  1. Ratuj się kto może..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż ortografię i interpunkcje zna! 😂😂😂

      Usuń
    2. Anonimku przepraszam, że zapytam, ale czemu mamy się ratować? Aż tak źle jest z Natalią? Przecież nie popełnia tylu błędów co P. Oceanu. Więc nie mam pojęcia czemu tak piszesz. ;D

      Usuń
  2. Piękne buty i fryz 😂👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każda musi mieć glany i długie buty. Nie każdy chce być klonem. Niektórzy mają własne zdanie.
      /Dagmara.

      Usuń
    2. Tak pół na pół

      Usuń
  3. Naprawdę chciałam przywitac nowa autorke bardziej pozytywnie, no ale również pojawiają się błędy. Oczywiście jest ich mniej niż popelniala nijaka Pani Oceanu. Lecz wydaje mi się ze tu można popracować i będzie dobrze.
    /Dagmara. Pierwszy miły post z mojej strony. Ło matko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście, że będę pracować nad tym.

      Usuń
  4. Jezusie! Zabierz mnie stąd, ta gimbuska na wszystkich blogach zaraz będzie. Tylko o jej tutaj brakowało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gimbuska? Moim zdaniem jej pisownia nic takiego nie mówi, wolisz może styl pisania Pani Oceanu?

      Usuń
    2. To wasza wina ze ta z ocenu pojawila sie na blogu..

      Usuń
    3. Może i trochę nasza, ale po zgłoszeniu nie spodziewałam się, że będzie tak pisać ;)

      Usuń
    4. Troche? Czytelnicy ja tu nie przyjeli xd pewnie zgloszenie tez miala zalosne..

      Usuń
  5. Ludzie to że ktoś nie jest za bogaty na awce to nie znaczy że ma być nie lubiany.
    Przeciwnie niektóre osoby na awie które nie są za bogate są fajniejsze niż ci bogaci.Więc nie rozumiem waszych hejtów -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na posty. juz wole ciebie od tych idiotek co tu byly (ocean i tamta 2) xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mieliście już kogo wybrać ? Wszyscy dobrze pamiętają jak Natalia, która była na NMTJA zgapiała serie od AJA i ANJ, czyli Was. Uważam, że Natalia nie nadaje się na stanowisko autorki. Aha i mogliście dać szansę komuś kto w ogóle nie blogował lub blogował mało, bo Natalia była już na conajmniej 5 blogach.

    //Mila\\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty się chwalisz czy się żalisz, że przyjaźnisz się z Eweliną? I nigdy nie zmienię o Tobie zdania

      Usuń
    2. Ale ty zrzynałaś z Dawida, a nie Eweliny i z tego co mi wiadomo on nie pisał o żadnej załatwionej sprawie z tobą. Drugi Orbit z NMTJA.

      Usuń
  8. Sama mam te włosy...
    Czy każdy musi wyglądać jak połowa awatarek?
    Cieszę się, że w końcu jakiś blogger ma mniej więcej taki sam gust jak ja!

    Trzymam kciuki
    /-Marcelina

    Ps. Mam Cię chyba w znajomych na NK

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodajesz bardzo ciekawe posty :)
    Myślę że zostaniesz z dziewczynami na dłużej.
    Nie przejmujcie się hejtami.
    To udowadnia tylko że są gorsi i w ten sposób myślą że będą od was lepsi.
    A według mnie masz bardzo ciekawy wygląd,dlatego że jest oryginalny.
    Życzę ci powodzenia w blogowaniu :**

    OdpowiedzUsuń