poniedziałek, 4 lipca 2016

Inny punkt widzenia #7 + koniec afery z Panią Oceanu

Hej!
Na początku chciałabym zakończyć pewną aferę pod postami "Post powitalny !!" oraz "Ocenianie awataryjnych ofert #1". Od kilku dni rozpoczęła się tam "wojna" na temat pewnej osoby, która dołączyła do Nas na okres próbny. Rozumiem, że każdy chciał wyrazić opinię na temat Pani Oceanu, lecz ta opinia przerodziła się w wojnę. Wymiana zdań pomiędzy czytelnikami bloga nie była zbyt dobrym rozwiązaniem.. Dlatego też komentarze pod tymi postami nie będą już publikowane. Jest to raczej dla Was najlepsze rozwiązanie. Chciałabym także przypomnieć słowa Nadymki, które mówią, że dzisiaj pojawią się wyniki okres próbnego Pani Oceanu. Wiemy, że są one przedwczesne, lecz na pewno z Nadymką podjęłyśmy dobrą decyzję.

***

Ale przecież nie o tym jest główny temat posta! Dzisiaj chciałabym się zająć każdemu dobrze znaną serią - "Inny punkt widzenia"! Ostatnio pojawiła się ona aż cztery miesiące temu! No to niezły wyniki! :D

Jednak dłuższy czas temu skończyliśmy naszą Nadymkę, która wybierała się na randkę! Zobaczcie więc jak się prezentuje!



No powiem Wam, że nieźle ją ubraliście! Mi się podoba. Z miłą chęcią poszłabym w takim ubraniu na randkę.
Ale teraz czas na rozpoczęcie nowej "ubieranki"! Postanowiłam, że tym razem ubierzecie mnie na wakacje!



Tak oto prezentuje się postać, którą będziecie musieli ubrać. 


Przepraszam, że dzisiaj znajduje się ode mnie taki krótki post, lecz jutro i pojutrze mnie nie ma i muszę napisać nowe posty i je nastawić.
Na obecną chwilę to tyle.
Gratka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz