niedziela, 3 lipca 2016

Project Runway #15

Hej!
Dzisiaj postanowiłam stworzyć własne ubrania. Moim motywem przewodnim jest lato.
Dla mnie lato kojarzy się z wieloma barwami. Między innymi z kolorem pomarańczowo-żółtym jak piasek i niebieskim jak woda. Dlatego właśnie w tych kolorach zrobiłam komplet:)


Komplet tworzy:
Niebieska obcisła koszulka zwana ,,Crop top'em'' oraz krótka pomarańczowo-żółta spódniczka.
Myślę, że nie wyszło mi to aż tak źle.
Odzież jest jak najbardziej w moim stylu. Gdyby pojawiła się ona w awatarii napewno bym ją kupiła!

Edycje wykonałam w programie ,,Paint Tool SAI'' w około 30 minut.
Mi się ona podoba, a wam? Możecie napisać w komentarzu:)

Kasia.

2 komentarze:

  1. Wszystko okej :o tylko za krotki post;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, super i bez błędów tylko pisz trochę dłużej. ;)

    OdpowiedzUsuń