poniedziałek, 11 lipca 2016

Życie bez wstydu #4

Hejka!
Obecnie jestem u koleżanki i przygotowuję dla Was posty!
Dzisiaj dodaję posta z serii ''Życie bez wstydu''.
Jak wiecie, w tej serii chodzi o to, że daję Wam propozycje wyglądu na grze.
Tak jest i tym razem, ale postanowiłam trochę to zmienić.
Jest to post przeznaczony głównie dla dziewczyn i dla osób, które dopiero zaczynają grę.
Ale spokojnie - dzisiaj zrobię taki mini maraton, bo dodam jeszcze więcej postów z tej serii.
Dlaczego?
Aby Wy - chłopcy nie czuli się dyskryminowani. 
Okej.. to zaczynamy!


Oczywiście, kiedy wchodzimy pierwszy raz na grę wyskakuje nam takie okienko.
Jako pierwsze wybieramy cerę, a wiadomo - każdy ma inny gust, ale ja pokażę Wam moją propozycję.
Jak widzicie zaznaczyłam cery, które są najczęściej wybierane przez Awatarki.
Powiem Wam szczerze, że ja kiedyś wybierałam najjaśniejszą cerę xd

Następną moją propozycją są oczy:


Jak widzicie - wybrałam oczka numer trzy.
Według mnie z podanych są one najładniejsze.
Myślałam również, że oczy niżej tych będą ładne, ale na Awatarce nie wyglądały one ładnie. 
Do tych oczu idealnie pasuje niebieski, ale oczywiście inne też będą spoko.


Największą trudność sprawiły mi brwi.
Żadne nie pasowały do naszej dziewczyny.
Po jakimś czasie wybrałam numer 2.
Jeśli chodzi o kolor, to wybrałam ostatni.
Tutaj miałam taki sam problem..


Najlepiej było z włosami!
Wybrałam włosy numer 4 i 6.
Tutaj oczywiście obojętne jest, który kolor włosów wybierzemy, zależy to oczywiście od naszego gustu. Ostatecznie jednak wybrałam trzy moje ulubione kolory włosów.


Na ostatni ogień poszły usta. 
Tutaj również nie było źle, ponieważ wszystkie są dosyć ładne.
Najbardziej jednak spodobały mi się usta numer dwa i pięć. 
Tutaj też każdy kolor ust jest bardzo ładny, dlatego nie umiałam wybrać tego jednego.


+ BONUS!!

Postanowiłam, że jeszcze raz wejdę na fejkowe konto i pokażę Wam jak się ubrać, gdy jesteśmy początkującymi.


Cennik:

Zielony minitop - 7 G
Brązowe spodnie - 480 S (?)
Botki - Free

Okej. 
Jak widzicie - stylizacja jest bardzo tania i ładna. 
Nie dodałam też żadnych akcesoriów, ponieważ według mnie nie jest to konieczne.  
Góra stylizacji składa się z zielonej bluzki, którą w realu chętnie bym nosiła.
Podobnie jest również na Awatarii.
Bardzo ładne są również spodnie, które idealnie pasują do moich ulubionych botków.
Całość wygląda idealnie.
Aha i nie piszcie, że 7 G to za dużo dla początkujących, bo to nie prawda.
Na początku gry dostajemy 57 G, a wydajemy 50. Czyli 7 Goldów nam zostaje.
Przy spodniach znak zapytania dałam dlatego, że nie jestem pewna co do ceny.
Jednakże coś koło tego..


Okej! 
To tyle na teraz, postaram się jeszcze dodać jakiegoś posta, ale nie obiecuję :/

Blurryface




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz