sobota, 23 lipca 2016

Nowy wygląd, nowe życie #14

Dzień Doberek!
Minął czwarty tydzień wakacji, więc może czujecie już ten wakacyjny klimat. Niestety, u mnie raz jest słonecznie, a raz pochmurnie. Od paru dni "nad niebem wiszą" chmury.. Nie za bardzo jest sens, aby wychodzić na dwór, ponieważ w każdej chwili może zacząć padać.. Mam nadzieję, że chociaż Wy możecie cieszyć się prawdziwą, wakacyjną pogodą!

Dla zbicia nudny postanowiłam przygotować dla Was parę ciekawy oraz myślę, że oryginalnych wyglądów. Przecież każdemu co jakiś czas przyda się chociaż drobna zmiana!
Pierwszy z nich wygląda tak:
W tym wyglądzie postanowiłam dodać dużo urozmaiceń. Są nimi cienie, róże, strasy oraz piercing. Cienie - idealnie pasuję do tych oto oczu. Nie wyobrażam sobie wyglądu akurat tych oczu bez tych cieni. Po prostu pasują tutaj świetnie! Strasy - wyglądają pięknie ze względu na to, że tak jakby się rozciągają wzdłuż twarzy. Bardzo ładnie prezentuje się też piercing pod tymi ustami. Akurat te włosy dodają całemu wyglądowi dopełnienia.

Następny wygląd ukazuje się tak:
Ten wygląd każdy z nas na pewno dużo razy widział. Wiele awatarek właśnie tak wygląda na "naszej" grze. Tutaj, tak jak na pierwszym obrazku, dodałam strasy, róż oraz piercing. Pomyślałam, że cienie są tu zupełnie zbędne. Także możemy zrezygnować z tak zwanego koralika pod ustami.

Ostatni wygląd na dziś jawi się tak:
Ten wygląd jest zupełnie inny od wszystkich. Nie ma żadnych dodatków ani tak zwanych wydziwianek. Jest skromny i prosty. Przypomina mi jakąś boginię grecką.. Bardzo ładnie wygląda połączenie właśnie tego koloru oczu oraz włosów.

We wszystkich wyglądach użyłam najbardziej popularnych oczu na Awatarii. Także na wszystkich obrazkach widnieją te same usta, ze względu na to, że nie umiem ich zastąpić innymi.. Ze wszystkich "projektów" jak najbardziej jestem zadowolona. 

Na sam koniec możecie zadecydować, który z wyglądów najbardziej Wam się spodobał.


Do zobaczenia!
Gratka

2 komentarze:

  1. Wszystkie wyglądy według mnie są bardzo ładne i bardzo mi się podobają. Wszystko do siebie pasuje i razem tworzy zgraną całość :) Jedyne co bym zmieniła to usta, aby w każdym wyglądzie nie były takie same ;)
    $Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę! Na pewno wezmę ją pod uwagę. :)

      Usuń