piątek, 15 lipca 2016

Bloggerka w Twojej szafie #21

Hej!
Czy tylko u mnie jest taka masakryczna pogoda? Wczoraj cały dzień padał deszcz i nie szło wytrzymać, natomiast dzisiaj świeci słońce. Mam nadzieję, że chociaż u Was jest jakaś fajna pogoda i możecie się nią cieszyć. Ale przestańmy rozmawiać już o warunkach atmosferycznych i zajmijmy się tematem posta.
Dzisiaj postanowiłam przygotować dla Was stylizację. Sama bardzo często w niej chodzę, ponieważ niezmiernie mi się podoba! Zobaczcie jak wygląda.


Ubranie jest zwykłe i proste. Nie posiada też żadnych dodatków oprócz opaski "Ne.oN", która bardzo ładnie tutaj wygląda. Podkoszulek "Błękitna gwiazda" idealnie wpasował się do tenisówek oraz koloru włosów awatarki. Do tego także bardzo urodziwie wyglądają szmaragdowe spodnie.
Według mnie stylizacja jest śliczna. Nie posiada butów "Punk" ani żadnych innych czarnych dodatków, co jest na duży plus.

A Wy co myślicie o tym ubraniu? Swoją opinię możecie wyrazić w komentarzu. :)

Na dzisiaj to już chyba tyle..
Gratka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz