wtorek, 19 lipca 2016

Pani Gadżet #3

Hej!
Na początku chciałabym Wam oznajmić, że za tydzień moja mama bierze wolne i gdzieś wyjeżdżamy. Oczywiście co jakiś czas uda mi się napisać jakiegoś posta, ale niczego nie obiecuję. Na blogu nie będzie mnie dwa tygodnie, tak jak mówiłam, z przerwami na napisanie chociaż jednej notki. 
Ale spokojnie, jeszcze przez ten tydzień mogę dla Was pisać, z czego bardzo się cieszę. Trochę będziecie musieli się ze mną pomęczyć. XD

Dzisiaj postanowiłam zająć się serią "Pani Gadżet". Pojawia się ona na blogu dosyć rzadko z czego jestem nie za bardzo zadowolona. Postanowiłam sobie, że fajnie by było gdyby posty z tej serii pojawiały się co tydzień.
Ale dość już tej paplaniny! Musimy zająć się głównym tematem edycji, a nie plotkowaniem, zmartwieniem i postanowieniami..

Dzisiaj w moje ręce wpadły długie, czarne spodnie. Można nazwać je "rurkami". Posiadają one zarówno srebrną klamrę jak i ledwo co widoczny, ciemny, pasek. Czy wiecie o jakim ubraniu mówię?
Są to każdemu dobrze znane - czarne spodnie! Wiele awatarek nosi je ze względu na to, że są zwykłe i proste. Można do nich dopasować dosyć dużo rzeczy i wykombinować z nich jakieś fajne stylizacje. Tak wyglądają w wersji awataryjnej. Zobaczmy więc jak prezentują się w życiu realnym!

Ubranie jak widać jest obszyte zwykłym, czarnym materiałem. Spodnie są z wysokim stanem. Ciuch posiada także kieszenie po obydwu stronach oraz złoty guzik.
Według mnie te spodnie są ładniejsze od tych na Awatarii. Tamte na grze są bardzo nisko zakończone, a te wysoko. Większych zastrzeżeń nie mam.

A Wy co myślicie o tych spodniach? Macie pomysł na jakieś inne ubranie, które chcielibyście zobaczyć w następnej edycji? Swoimi opiniami podzielcie się w sondzie oraz komentarzach! 
Gratka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz