poniedziałek, 11 lipca 2016

Zapisy do teledysku z fanami!

Hej :)

W komentarzach większość proponowała mi piosenkę "Alan Walker - Faded". Piosenka nie posiada przekleństw i moim zdaniem ma bardzo ładny tekst. ^^

Tutaj przedstawiam Wam co trzeba zrobić, aby wystąpić w teledysku c:

  • Posiadanie konta na Nk - nie wiem czy udałoby mi się na Fb ;/ Jednak jeśli ktoś bardzo chcę to możemy spróbować.
  • Wypełnienie formularza w komentarzu (później jeszcze trzeba potwierdzić udział na NK/Fb) lub na NkTalk: "Jestem _________ (nick) i chcę wystąpić w teledysku."
  • Czas - jeśli wyjeżdżasz w ciągu 2-3 dni na wakacje nie możesz wystąpić w teledysku :c 
Stwierdziłam, że liczba osób nie będzie ograniczona :D Tekst jest dość spory i można go podzielić na wszelakie sposoby.

Termin przyjmowania zgłoszeń: 12 lipca-15 lipca.
Później ze zgłoszonymi osobami umówię się 16 lipca na nagrywanie :)

Mam nadzieję, że podoba Wam się taka "atrakcja".
Jeśli spodoba Wam się taka forma rozrywki i weźmie udział dużo osób... Być może będę częściej podobne rzeczy organizować ^^

Pa :*
Nadymka

3 komentarze:

  1. Jestem Stay With Army i chcę wystąpić w teledysku.
    /Stay With Army

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce! Mimo nie mam nk to sobie założę na ten raz 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tłumy się zgłosiły ;D

    OdpowiedzUsuń