niedziela, 10 lipca 2016

Świat według kiepskich #4

Witam ponownie!

Tak jak pisałam w poprzednim poście, dzisiaj pojawią się dwa posty, oczywiście, jeśli dam radę, to będzie ich więcej!
Dzisiaj zobaczyłam parę śmiesznych wydarzeń, nicków, a także sytuacji, dlatego wszystko postanowiłam ''uwiecznić'' robienie screenów.
Myśląc nad postem przypomniałam sobie o tejże serii, dlatego to o niej dzisiaj post!
Okej, to najpierw pokażę Wam wydarzenia:


Haha, ale się uśmiałam...
Od razu można się zorientować, że to fake.
Tylko..
Po co wydawać pieniądze na takie wydarzenie?
Ja rozumiem, kiedy dodajemy wydarzenie informujące, że szukamy partnera, robimy Top Model i inne takie ''programy''.
Rozumiem też zrobienie wydarzenia, jak nas zablokowali, ponieważ dzięki temu poinformujemy o tym naszych przyjaciół.
Ale po co robić wydarzenia, które.. nic nam nie dają?


Powyżej nie napisałam, że wydarzenia z seksem są moim zdaniem okej, ponieważ tak nie jest!
Jest to dla mnie mega, mega głupie.
Zrozumcie, to tylko gra, a na pewno osoby, które robią takie wydarzenia to dzieci. 
Przecież prawie żaden dorosły nie gra w taką grę, a już na pewno nie robi takich wydarzeń!
A jeśli już tak na prawdę chcecie ''uprawiać'' ten seks na grze, to..
Znajdźcie sobie partnera, a nie zapraszacie obcych ludzi.


Nie mam nic do takich wydarzeń, ale jestem pewna, że raczej nikt nie da nikomu dobrowolnie Vip'a!
Sama gdybym miała tyle G (a wydałam), to być może bym jej go podarowała, bo sama nieraz dostawałam go od mojej koleżanki. 
Więc.. raczej nie liczcie na taką pomoc od obcych.

Okej, to tyle wydarzeń!
Które z nich było najgorsze?
Pochwalcie się w komentarzu!


Ten nick był jednym ze śmieszniejszych jakie dzisiaj spotkałam. 
Szkoda, że jego żona nie nazywa się ''Ja ciebie też'', czy coś takiego :D 



Niestety nie było żadnych śmiesznych sytuacji, dlatego pojawi się tutaj więcej wydarzeń (śmieszniejszych, bo te nie są za bardzo śmieszne)


Haha, to wydarzenie od razu przykuło moją uwagę. 
Czyżby na Awatarii można było oglądać mecze?
Jeśli nie macie w domu telewizora, zapraszam do domu Kamila!
On bardzo miło Was przyjmie. 
Skoro mówimy o meczu - jaki wynik obstawiacie? 


Ehh, co powiedzieć o tym wydarzeniu?
Po 1. Jak można chcieć być niewolnicą?!
Po 2. 18 +? Jakoś w to wątpię, aby Nikola miała tyle lat..


Napiszcie w komentarzu, co najbardziej Was rozśmieszyło!
Od razu mówię, że to wszystko nie było jakoś niezwykle śmieszne, ale ostatnio na Awie wieje nudą i nawet zaczynam tęsknić za jakimiś kłótniami itp.

Dobrej nocy!
Blurryface

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz