czwartek, 7 lipca 2016

Piekielny hotel #3

Hejka!

Przepraszam, że post pojawia się tak późno, ale cały dzień myślałam nad serią. 
W końcu weszłam na wydarzenia zobaczyć, czy jest coś ciekawego..
Jak się okazało, jest hotel!
Od razu pomyślałam nad serią ''Piekielny hotel''.
No dobrze, zobaczmy wydarzenie:


Przepraszam za słabą jakość, ale ostatnio coś mi się dzieje z komputerem :/ 
No cóż, nazwa jest bardzo interesująca, a co najlepsze - Pani Aleksandra nie dała ograniczenia na lvl!


Od razu jak weszłam do pokoju zobaczyłam trzy dziewczyny.
Jedna z nich zamawiała sobie pokój.
Wydaje mi się, że to taki plus, że są aż dwie recepcjonistki.
Bardzo szybko do Pani Mileny przyszedł ktoś nowy, więc musiałam czekać w kolejce. 

Jest tu tylko kilka pokoi, które zaoferowała nam dziewczyna. 
Nie są one może za goldy, ale są bardzo eleganckie.
Niektóre meble jednak do siebie nie pasują, co jest niestety wielkim minusem.
Jeśli chodzi o ilość to wydaje się, że jest ich dużo, jednak jest też bardzo dużo ludzi, którzy chcą mieć swój pokój. Pytając Olę o pokój ciągle mówiła, że jest zajęty.
Wybrałam pokój 6, ponieważ z wolnych był najładniejszy. 
Długo tam jednak nie byłam, ponieważ od razu zajęłam się pisaniem posta. 


Teraz ocenię hotel ''Tyton'' takimi ocenami, na jakie zasługuje. 

Obsługa: 6/10
Czemu ocena taka, a nie inna?
Daję taką ocenę, ponieważ dość długo musiałam czekać na recepcjonistkę, a gdy już wróciła to nie rozumiała co do niej mówię. Taka trochę nierozgarnięta. 
Oprócz tego ciągle gdzieś wychodziła. 

Wygląd pokoi do wynajęcia: 7/10

Wygląd pokoi do użytku (np. kuchnia, łazienka): 8/10

Zainteresowanie właścicielki: 5/10

Ilość i częstotliwość przychodzenia gości 9/10



To tyle! 
W komentarzu napiszcie co sądzicie o tym hotelu i czy oceniłam go dobrze, czy może za surowo.
Dzisiaj już żaden post się nie pojawi, ale na jutro już mam parę pomysłów. 

Dobrej nocy!
Blurryface


6 komentarzy:

  1. O co chodziło z P. Oceanu? Napisze ktoś szybciutko, albo podeśle link do jakiegoś jej posta. Bo jestem nowy xdd I noe ogarniam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisała jak przedszkolak i gimbus w jednym, to ją wywalili xd

      Usuń
    2. Hah. Ja też witam :)
      Mam nadzieję, że zastanę tu dłużej :) Muszę sobie jakiś podpis skombinować :DDD Ale może po prostu mój nick z gry.
      A dasz radę dać mi link do tego posta powitalnego P. Oceanu?? ;)
      /Fighter (Taki mam nick xddd Trochę słaby ale uzjdzie :DD)

      Usuń
  2. Nie nadajesz się w ogóle na bloggerke! Poprawy ortografię i interpunkcji! Dodaj może ,,czytaj dalej"? I na zdjęciach ni ma loga blogaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj dalej nie jest obowiązkowe, a jeśli chodzi o logo, to zawsze je dodaję, ale tak jak pisałam w poście - coś działo mi się z komputerem :/

      Usuń
  3. Z tego co widać po zdjęciu pokoi, to w pełni się z tobą zgadzam.
    PS. Bardzo fajny post, a jakość zdjęć nie jest taka zła ;)

    OdpowiedzUsuń