sobota, 30 lipca 2016

Nowy wygląd, nowe życie #15

Witam 8) 

Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo szybkim pościkiem, bo mam urodziny i zaraz muszę zmykać :D 
Zauważyliście, że najczęściej w tej serii pojawiają się propozycje dla dziewczyn?
Trzeba to zmienić! 
Dlatego, tym razem postanowiłam, że będzie to post głównie dla chłopaków. 

Tak wygląda moja pierwsza propozycja:


Nie jest ona jakoś specjalnie niezwykła, ale mi się podoba.
Do włosów ''jak na żelu'' idealnie pasuje najsławniejsza wśród chłopaków bródka.
Podobają mi się tutaj również oczy.
Według mnie, są one jedne z lepszych.
Do tego mały uśmiech i kolczyk na brwi i wszystko wygląda idealnie!


Jest to jedna z moich ulubionych fryzur męskich!
Uwielbiam każdy rodzaj irokezów itd. 
Zmieniłam też oczy, które.. nie wyglądają źle! :)
Usta również są okej.
Uroku całemu wyglądu dodaje ten kolczyk.



Ten wygląd nazywam Tarzanem.
Czy tylko mi te włosy kojarzą się właśnie z tą bajką?
Kiedy byłam mniejsza wprost uwielbiałam ją oglądać!
Niestety, nic oprócz włosów nie zmieniłam w wyglądzie.
No może jeszcze ściągnęłam kolczyk..



To tyle propozycji!
Mam nadzieję, że się podobają :3 
Postaram się dodać jeszcze jakiegoś posta, ale nie obiecuję.

Miłego dnia!
Blurryface





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz