wtorek, 12 lipca 2016

Inny punkt widzenia #9

Hej!
Czy tylko u mnie jest taka masakryczna pogoda? Raz wychodzi słońce, raz jest zachmurzenie, raz silny wiatr, a raz straszna ulewa! Niestety nigdzie nie mogę wyjść i siedzę tylko w domu, nic nie robiąc. Z tejże racji postanowiłam przygotować dla Was następnego posta!
Będzie on o serii "Inny punkt widzenia". Inaczej mówiąc, dzisiaj zajmiemy się kolejną cześcią "ubieranki".

Na samym początku postanowiłam, że po raz enty warto by przypomnieć sobie co nieco o tej zabawie.

Mam nadzieję, że pamiętacie informację, która mówi nam o tym, że ubieramy Gratkę (mnie) na wakacje.

Kiedy już przypomnieliśmy sobie o głównej sprawie, warto by przedstawić Wam wyniki wcześniejszej sondy.
Mieliście w niej wybrać co ubierzemy na wakacje - krótkie spodenki, długie spodnie, spódniczkę czy też sukienkę. Większość głosów zadecydowała, że ubieramy spodenki. Następnie musieliście wybrać ich rodzaj (?). Głosy były zacięte. Jednego dnia wygrywały spodenki takie natomiast drugiego dnia takie. Ostatecznie zadecydowaliście, że ubierzemy szorty "Błękitna gwiazda". Pewnie się zdziwicie, ale mi samej akurat te kojarzą się najbardziej z wakacjami.
Ale halo, halo..
Przecież to nie koniec!
Teraz musimy wybrać naszej awatarce bluzkę.



Do zobaczenia!
Gratka

3 komentarze:

  1. Teraz w każdym poście będziesz pisała "halo, halo!" lub "hola, hola!"? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mogę tak pisać. A poza tym nigdy jeszcze nie napisałam "hola,hola". XD Jeżeli jednak sprawia Ci to problem, to ogranicze te dwa
      słowa. c;

      Usuń