sobota, 2 lipca 2016

Poznajmy się!

Hejka!
Witam was w moim pierwszym poście na tym blogu!
Na początek, bardzo chcę podziękowac Nadymce i Gratce za to, że przyjeły mnie na okres próbny. Jest to dla mnie dość duże osiągniecie, gdyż jeszcze nigdy nie byłam na żadnym blogu:)
Pora się przedstawić!

A więc nazywam się Kasia i w tym roku mam 13 lat.
Jestem osobą dość poukładaną, pewną siebie, odważną i wesołą.
Zawsze staram się być miła i optymistycznie nastawiona ^^
Lubię używac emotek gdy coś piszę, dla mnie to dodaje  uroku odnoszącego się do tego o czym pisze . Chyba dobrze to określiłam XD ^^
Jestem dość wysoka i chuda. Mam włosy w kolorze jasnym blond. Słucham piosenek, które wpadają mi w ucho :3 

Teraz bardziej o awatarii. Gram w awatarię od 2014 roku. Moje oficjalne konto mam na facebooku, lecz zalozylam na nk :3
Wstawię paszport mojego oficjalnego konta.

Posty będe wstawiać min. 1 dziennie.
Mam nadzieję, że sie polubimy!

Tym akcentem kończę tego posta.
Jeszcze raz dziewczyny dziękuje, że dałyście mi szansę:)

Natomiast jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej - zapraszam do komentowania!

Pozdrawiam, Kasia.

36 komentarzy:

  1. * Przyjęły a nie przyjeły
    * Lubię a nie lubie
    * Zbyt często powtorzylas słowo piszę
    * Też lubię emotki, ale bez przesady. To jest blog a nie prywatna rozmowa. Używaj ich, ale za dużo ich tu jest.
    * W zielonym tekście na początku pierwsze zdanie powinno być oddzielone kropką a nie przecinkiem.
    * Akcentem a nie akcętem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * Oficjalne a nie oficialne

      Usuń
    2. Nadymka mogła byś chociaż bez anonima pisać heheh

      Usuń
    3. Nie potrzebny mi anonim. Napisałam Kasi jakie błędy popełniła na Nk :)

      Usuń
    4. Weź milcz Nadmyka jest najlepsza 😃

      Usuń
    5. Jesteś bardzo fajna ;) Mam nadzieje że zostaniesz na dłuuuuuuugo 💜💛💚💙❤🙊

      Usuń
    6. Szmata z ciebie anonimie! Dziewczyna się stara a takie coś jak ty tylko ją dołuje! Najlepiej zamilcz!

      Usuń
    7. Wyrażaj się dziewczynko, chciałem jej tylko pokazać błędy jakie popełnila bo niektóre rażą w oczy.
      Idź układać lalki i się tak do starszych nie Wyrażaj.

      Usuń
    8. Winding ty zamilcz jakby sie starala to chociaz by nie zrobil tylu bledow..

      Usuń
    9. Nie powód hejterze żebyś zaraz na im po myślniku błędy wytykał 😒 Ty liczysz paprochy u siebie w pokoju ;) Ona jest nowa i zaraz ją wszyscy dołują :)

      Usuń
    10. Skąd wiesz ile mam lat? 😊 Może jeszcze powiesz że mieszkasz obok mnie? 😂

      Usuń
    11. Jezuu, jakie dziecko. Kończę konwersacje z tobą bo nie będę zniżał się do Twojego poziomu.

      Usuń
    12. Dziecko to ci płacze w szopie smarkaczu 👶

      Usuń
    13. Szopa xd widac ze jestes ze wsi xd

      Usuń
  2. Tak błędy poprawiasz, a na koniec każdego zdania kropka hehe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałem to na szybko, aha?

      Usuń
    2. Po szybko powinna być kropka hehe:)

      Usuń
    3. Nie powinna skarbie. ;)

      Usuń
  3. To jest trochę chamskie jak tak pod poetami piszecie:) Każdy ma prawo popełnić błąd, literówke;) A przecież, to blog - tworzą go czytelnicy I ADMINISTRATORZY. A anonimek najwyraźniej nie wie, że sam popełnia błędy;) Robocie z tego bloga jedną wielką wojnę ;p Ogarnijcie się prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie robię żadnej wojny tylko chciałem pokazać, że W poście są błędy i żeby je poprawiła. Przyznajmy, że "akcętem" razi w oczy.

      Usuń
    2. Ale blog sklada sie tez z czytelnikow ktorzy moga zwrocix uwage na styl pisania autora. Ogolnie lepiej czyta sie tekst poprawny ortograficznie i stylistycznie nie uwazasz?

      Usuń
  4. Moim zdaniem to jest super osóbka :* Można popełnić jakiś błąd przez nieuwagę..
    Ps.: gdy w pisaniu posta popełniasz błąd podkreśla ci wyraz, w którym go popełniłaś, z resztą identycznie jest na pisaniu komentarza. Kasiu mam nadzieję, że zostaniesz na tym blogu długo bo jesteś bardzo miłą osobą :)

    Tocz dropsa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Mam pytanko - kiedy wejdziesz na NK?

      Usuń
    2. Oceniasz kogoś że jest super a od początku lipca nie dałaś postu przywitalnego

      Usuń
  5. Teraz bardziej o awatarii, gram w awatarie od 2014 roku...
    Co to jest za zdanie? Jezu, dziewczyny Wy ją przyjelyscie? Przecież ona gramatyki ani ortografii żadnej nie zna!

    Nie mogłaś napisać
    Teraz bardziej o awatarii. Gram w nią od 2014 roku.
    Zaimkow Cię dziewczynko nie uczyli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zdanie. Co z tego, że występuje powtórzone słowo. Oczywiście jest to błąd, ale zdanie to może istnieć. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Jestem dość wysoka, i chuda.

    Przecinek jest niepotrzebny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Posty będe wstawiać m.in 1 dziennie.
    M.in - między innymi
    Posty będę wstawiać między innymi 1 dziennie.
    Bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahahahaah! Daria nasza kochana, która bloguje na tym gównianym blogu "Nasza kochana Awataria". Jesteś zerem. :*

      Usuń
  8. Dziękuję wszystkim za poprawienie mnie!:* To bardzo miłe z waszej strony, że poświęcanie czas na mnie:) Ujewnijcie się prosze, bo chcę wiedzieć do kogo zawsze mogę się zwrócić z pomocą:) Błędy juz poprawiam i przecinki zabieram. Ale mam prawo do własnej budowy zdań:* Jeszcze raz bardzo wam dziękuję, skoro lubicie gdy tekst jest z idealnie opanowaną ortografią i interpunkcją - Ciesze się! Najpierw zawsze popatrz na siebie a potem na innych:* Jeszcze raz bardzo wam dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecko sa jakies wymogi co do posania zdan wiec tu nie wyjezdzaj ze mozesz se je sama budowac. Tej twojej budowy nie da sie ogarnac razi w oczy. Masz prawo je poprawic by bylo zgodne z poprawna polszczyzna a nie budowac wlasne xd ogolnie to powodzenia na blogu. Dzis licze na post bo przeciz mial byc dodanu raz dziennie
      /zelus

      Usuń
    2. Ps jak mozesz zaczynac zdanie od ale... Tam powinien byc przecinek

      Usuń
    3. Przecież miał być dodany między innymi jeden dziennie.😂😂😂😂

      Usuń
    4. O nieee xddd

      Usuń
  9. Ogarnijcie się ludzie !!!!
    Kasia się stara doceniam to.
    A wy nie macie się czego przyczepić.Ona jest pierwszy raz na blogu więc ma prawo się pomylić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kasiu milo mi. Jak mozna sie chwilix z anonima?

      Usuń