środa, 20 lipca 2016

Bloggerka w Twojej szafie #22 👚

Cześć!

Ostatnio polubiłam robienie stylizacji.
Dzisiaj przygotowałam dla Was jedną propozycje, która mam nadzieję, że Wam się spodoba.
 Dzisiaj postaram się dodać trochę więcej postów niż ostatnio, ponieważ - jak zauważyliście - jest mało postów z mojej strony, a jest to spowodowane małymi problemami w realu. 
Już wszystko wraca do normy, dlatego nadrobię to postami.
Ale halo!
Nie o tym ten post, jak zwykle zeszłam z tematu. 
Żeby nie przedłużać od razu przejdę do stylizacji:




Na początku może opiszę górę...
Jedwabna Sukienka nie jest zbyt często noszona. 
Owszem, niektóre Awatarki lubią ją, ale jakoś rzadko się ją spotyka.
Mi się ona bardzo podoba, w dodatku jest dość tania. 
Do tej sukienki idealnie pasuje Torebka ''Flora''.
Dodaje ona takiego ''uroku'' całej stylizacji. 
Nie pasuje ona do wielu sukienek, lecz jest ona taka delikatna, co bardzo mi się w niej podoba. 
Tym razem miałam problem z wyborem butów (zresztą - jak zwykle)
Po dłuższej chwili namysłu wybrałam ''Złote sandały'' za 23 G.
Mi się one spodobały, ale pewnie inne buty również by pasowały.
Niestety, w tej kwestii się nie znam :D
Na sam koniec wybierałam akcesoria na głowę.
Podczas wyboru często padało na jakieś wianki, kapelusze itd.
Na początku chciałam ubrać kapelusz kowbojski, ale ostatecznie wybrałam Spinkę ''Butterfly''.
Ona również jest delikatna, dlatego ją wybrałam.

A Wy co sądzicie o mojej propozycji ubioru?
Moją opinię już znacie, ja jeszcze Waszej nie znam. 
Koniecznie napiszcie w komentarzu!

Do jutra! 
Blurryface




11 komentarzy:

  1. Naucz się układać zdania

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniła usta bo byla siara jak powiedziała że jej własne wogole jej sie nie podobają xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta spinka tak pasuje kolorystycznie że szok

    OdpowiedzUsuń
  4. Usta jak jakiś pulpet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie jak ty? To blog i to nie Twój to po gówno mówisz o swoim wyglądzie :) Wcześniejsze prędzej były jak pulpet no ale okej. Nie wiem jak Twoim zdaniem wygląda pulpet, ale powodzenia! Żyj w takiej pewności jeszcze długi czas :)
      /Izabela

      Usuń
  5. Jprdl xD Widać, że to jeden i ten sam anonim :)
    Komentarz pierwszy: 18:50
    Komentarz drugi: 18:52
    Komentarz trzeci: 18:52
    Komentarz czwarty: 19:11
    Nie no, żałosne :)
    /Izabela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat dwa z 52 minuty są moje a reszta nie. ;) Poprostu nowy post i osoby wchodzą

      Usuń
    2. Tak, tylko, że ja byłam wtedy na blogu, a pokazywało, że razem ze mną były dwie osoby. Ewentualnie trzy, ale to pewnie któraś adminka.
      Po prostu* ;)

      Usuń
    3. Moje są dwa z 52, kogoś innego z 50 a ten po 19 widać że jeszcze kogoś innego. Przez 20 minut 3 osoby na bloga wejść nie mogą? Patrz ile jest wyświetleń!

      Usuń
  6. Ten pierwszy komentarz jest mój. Tego o "pulpecie" nie napisała/em.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dyskutujcie o jej ustach ;) Jak już powinniście dyskutować o stylizacji 😊 Po prostu jej się takie podobają i to nie powód aby wyzywać że jak jakiś pulpet wygląda ;) Siary nie ma chyba że by jej nie pasowały do wyglądu. Ale tu! Pięknie komponuję się blond i czerwień oraz delikatny błękit 8-) Nie widzę powodu aby ,,delikatnie" hejtować jej usta :') Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń