środa, 20 lipca 2016

Postaw na milion #12

Hej!
Dzisiaj najprawdopodobniej będę robić teledysk na YT i jak już go zmontuję i dodam to zrobię oddzielny post, w którym go ocenicie :)
A teraz przejdę do tematu posta!


Poprzednim razem zaklepywaliście 9 prezentów, ale przypominam, że tylko w jednym była nagroda. 
W jakim? 
A więc...
 Nagrodę zdobywa..Heart Attack!
Gratuluję. Zgłoś się do mnie po nagrodę do następnej środy!
W przeciwnym wypadku upominek przepadnie. 






Okej! Tym razem mam dla Was 7 upominków! Oczywiście, nagroda jest tylko w jednym prezencie. Więc, kto pierwszy, ten lepszy!

To w tyle w tym poście, ale z mojej strony pojawią się jeszcze dwa posty.
No więc, czekajcie, za chwilę powinny się pojawić, zależy ile mi to zajmie, bo trochę je już pisałam rano.

Blurryface





4 komentarze: