wtorek, 19 lipca 2016

Moja praca - oczy!

Hej!
Jak zapewne wiecie, kiedyś napisałam, że co jakiś czas na bloga będę wstawiać jakieś swoje graficzne prace. Ostatnimi razy postawiłam na przykładowy nagłówek, a teraz na stworzenie czy też przerobienie oczu! 
Jesteście chętni zobaczyć wyniki mojej pracy?

Postanowiłam, że kolor źrenic z czarnych przerobię na niebieski. Dodałam także odcienie czerni oraz bieli, żeby oczy stały się bardziej rzeczywiste. Aby zmienić kształt oczu dodałam jakby takie kreski pod rzęsami. Do urozmaicenia pokolorowałam część ubrań na czerwono - tak dla eksperymentu.
Według mnie oczy nawet dobrze mi wyszły jak na pierwszy raz. Jednak zepsułam to lewe.. Środek w nim wyszedł bardzo ładnie, lecz mogę doczepić się do tej czarnej kreski. Wszystko inne raczej wyszło okey. ^^

A Wy co myślicie o tej "pracy"? Chcielibyście więcej takich postów? Macie pomysł co zrobić w kolejnym wydaniu? Śmiało piszcie w komentarzach!
(Wasza opinia dużo da mi do myślenia). :)
Gratka

12 komentarzy:

  1. Widać że robione z poradnikiem Moniki, mogłabyś napisać a nie udawać że sama tak zrobiłaś. Zapewne będziesz się tłumaczyć że nie ale ją wiem swoje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwazam ze powinnas o tym wspomniec. To ze jestes zmeczona nic nie tlumaczy

      Usuń
    2. Nie trzeba podawać poradników. Sama korzystam raz na czas z angielskich poradników i nie łamię tym praw autorskich. Nie czepiaj się Gratki i nie rób gówno burzy ;)

      Usuń
    3. Aha i nowi sie unosisz? Wymagasz od swoich autorek dobrego slownictwa a sama nim nie dyaponujesz.

      Usuń
    4. Skoro uzylas to wspomnij o tym. Ze zmęczenia nie mogłaś wystukac pare liter? Z poradnikow angielskich i tak nikt nie zna tych ludzi którzy to robią, ale Monike każdy zna. I ona wymyśliła te oczy, więc warto by napisać. To jakbyś sobie przywlaszczyla że ty je wymyslilas.

      Usuń
    5. Powiedz mi co to za logika? Moniki ma napisać, a angielskich nie. Poradniki są po to, aby korzystać z ich pomocy. Ona nie łamie praw autorskich nie pisząc tego.

      Ps: Anonimie nie unoszą się, a brzydkiego słownictwa tu nie ma ;)

      Usuń
    6. Uwierz mi, że nie tylko Monika zrobiła poradnik o takich oczach. Bardzo dużo osób właśnie tak wykonuje oczy, więc nie wiem w czym problem. Wiadomości nie musiałam umieścić.

      Usuń
    7. Nie mówię żeby jej składać hołd i ofiarować złoto, tylko żeby wspomnieć na końcu postu o tym co mówię

      Usuń
    8. Jezu
      Jaka ty jesteś niedorobiona. Co innego instalacja a co innego to. Monika WYMYSLILA te oczy, a ty chyba nie wymyslilas instalacji pain tool sai

      Usuń
    9. Ja zaczęłam rozjaśniać białym i rozmazywać w speed paintach rzeczy i też nie muszą pisać, że zrobili na ich podstawie. Nie rób afery z niczego :)

      Kolejne Twoje komentarze nie będą publikowane.

      Usuń
  2. Fuuuuu 😣
    #Luna

    OdpowiedzUsuń