niedziela, 10 lipca 2016

Za głosem serca #18

Hej!

Wczoraj nie było żadnego posta ode mnie, ale powód chyba znacie..
Wczoraj próbowałam i próbowałam, ale nic z tego nie wyszło.
Myślałam, że pójdę do koleżanki, ale jak na złość zabrali jej internet!
Na szczęście dzisiaj mój komputer ''odżył'' i dałam radę ściągnąć chociaż jedno zdjęcie, yeah!
To bardzo dużo, nie? 
Wiem dobrze, że ta seria pojawiła się tydzień temu i powinnam dodać jakiegoś innego posta,
ale tutaj nie trzeba dużej ilości zdjęć, z czego jestem bardzo zadowolona.
Oczywiście - ja gaduła odchodzę od tematu posta!
Tamtym razem ocenialiście ''Dla Niego'' i dla większości z Was jest ona NOT!
Oczywiście, ja się z Wami zgadzam, co mogliście wywnioskować po mojej opinii o tej dziewczynie.
Żeby nie było wstawię screena z sondy! (zrobiła mi go koleżanka, za co bardzo jej dziękuję)


Tak jak widać na zdjęciu 21 osób uznało, że Dla Niego jest not.


Tym razem mam dla Was chłopaka, więc..
Może zobaczmy jak on wygląda?


Na pierwszy rzut oka styl Kuby - bo tak go nazwałam (nie pamiętam jego nazwy ;-;) - wygląda bardzo elegancko. Jednak kiedy bardziej się przyjrzymy, ubrał on się bardzo modnie, nowocześnie. 
Mi stylizacja chłopaka bardzo się podoba, jednak czegoś muszę się przyczepić!
Obecne spodnie Kuby zamieniłabym na jakieś inne.
Nie jest to konieczne, ponieważ te spodnie również są ładne. 
Według mnie chłopak jak najbardziej jest...HOT!


Ale to WY decydujecie o ''losach'' Kuby, dlatego zapraszam do zagłosowania w sondzie! 








Dzisiaj postaram się jeszcze coś dodać, jutro również pojawią się posty.
Dlaczego, skoro mój komputer daje się we znaki?
Dlatego, że jutro kończy mi się okres próbny i chcę szczególnie się postarać.
Nie, żeby się podlizać, nie o to chodzi.
Po prostu wczoraj nie dodałam żadnego posta, więc jest to takim minusem, którego nie chcę.

Do następnego!
Blurryface


2 komentarze:

  1. Troszke mnie śmieszy tlumaczenie się, ze nie możesz dodać posta, przez komputer. Natomiast jutro jakoś Ci się uda dodać post/y, bo konczy Ci się okres probny. Twój komputer jest tak inteligentny, ze rozumie kiedy Ci się kończy okres próbny, i nabiera sił, aby poprawnie dzialal i żebyś dodala posta? Naprawdę zagadkowe.
    /Dagmara.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież mówiła, że pójdzie do koleżanki. Jezu -.-

      Usuń