środa, 20 lipca 2016

Prosto z Polski #25 - Wyprzedaż :)

Witam po raz kolejny!
Przed chwilą zauważyłam, że jest nowa wyprzedaż!
Z tej okazji mam dla Was już 3 dzisiaj post :D

Okej, to przejdę do pokazania przeceny:





Jak widzicie przeceniony jest strój ''Steamgirl''.
Jest on przeceniony aż o 219 G.
Jest to dość spora różnica, jednak nieraz przecena jest większa.
Strój jest ciekawy, trochę staroświecki, ponieważ raczej nikt w takich ubraniach już nie chodzi.
Nie jest on do noszenia na co dzień, a na jakieś ''większe'' okazje.
Mi on się podoba, ale zdjęłabym te piórka z kapelusza.
Ogólnie to nie chodzę w takich ubraniach, ale jest całkiem elegancki.
Najbardziej podobają mi się buty, ale sukienka również jest całkiem ładna.
Cóż mogę powiedzieć o ilości image'u?
Tutaj jestem akurat w pełni zadowolona!
Ten strój dodaje nam aż 2750 image!
Jest to bardzo dużo w porównaniu do innych ubrań.


Mi wyprzedaż się podoba, ale raczej z niej nie skorzystam.
Obecnie zarabiam na inną rzecz, a mianowicie na zmienienie sobie nicku, na taki jak tutaj się podpisuję - Blurryface.
Oprócz tego chcę też kupić parę ubrań :>

Piszcie w komentarzu co sądzicie o dzisiejszej wyprzedaży!

Ps. postanowiłam, że w większości postach będę dodawać ''Czytaj dalej!'', ponieważ ktoś kiedyś mi mówił, że powinnam dawać ;-;

Blurryface.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz