sobota, 23 lipca 2016

Profilówka i statuetka

Hej po raz kolejny!

Tym razem przyszłam do Was z nowo zrobioną profilówką.
Nie jestem w tych sprawach dobra, dlatego byłoby mi miło, gdybyście jakoś ją ocenili. 




Mi ogólnie profilówka się podoba.
Całą dziewczynę ''rozmazałam'' co daje lepszy efekt. 
Narysowałam też nos, z którego jestem dumna, bo nigdy mi taki nie wyszedł.
W pixlr dałam lekki cień i światło. 
Na sam koniec dodałam czcionkę ze swoim nickiem, która najmniej mi się tutaj podoba.
Ja oceniam swoją pracę tak 8/10
A Wy?
Co o niej sądzicie?

To nie koniec tego posta!

Zrobiłam też pierwszy raz w życiu statuetkę i chcę znać Waszą opinię na jej temat.
Tak ona się prezentuje:


Na początku szukałam jakiejś statuetki w Grafice Google i w końcu postawiłam na Oscary!
Awatarka ta to Seal skin z bloga Awataria w Obiektywie, którą bardzo pozdrawiam i niebawem wręczę Ci tę statuetkę.
Na dole widnieje napis ''I miejsce w konkursie Graficznym!''
Mi ogólnie statuetka bardzo się podoba jak na pierwszy raz jest okej :3 
Jednak ja za bardzo się na tym nie znam, więc miło będzie jak dacie jakieś rady itd. 


Do zobaczenia!
Blurryface





13 komentarzy:

  1. Wybacz, ale profilowka jest ochydna! Nic nie jest dopasowane, strój czcionka z innej bajki, ucielas noge, nos też brzydki 😞
    Poza tym to jest cała seria czy nie? Bo jeśli tak to sciagnieta, bo na Za była seria gadżety, w której dziewczyny prezentowaly jakieś rzeczy np kubek z obrazkiem z awatarii itp więc sciagniete

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Statuetka przecież to nie przedmiot blogowy, przestańcie czepiać się, że ściągamy coś! Statuetki były już na Sza i na AwO!

      Usuń
    2. Nie musisz się od razu unosić, boze święty! Statuetka to przedmiot, chyba nie osoba co? Zapytalam sie tylko grzecznie czy to będzie cała seria gadzetow czy jednorazowa bo jak seria to sciagnieta ;p

      Usuń
  2. Kto w tych czasach robi jeszcze profilówki? I ta statuetka... Koszmarna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sr, ale ten komentarz nie jest mój ! Pierwszy tak ale ten nie!

      Usuń
    2. Potwierdzam, to ja go napisałam. Zapewne gówniarze będą uważać że jesteśmy tą samą osobą. W sumie niech myślą bo internet już pozostawił im tylko resztki z mózgu w głowie.

      Usuń
    3. Nie żeby coś mi przeszkadzało, ale piszecie z anonima, nawet się nie podpisując i dziwicie się, że ktoś tak uważa...:)

      Usuń
  3. Statuetka to dno. Nawet moja 8 letnia siostra potrafi zrobić ładniejszą ;_;
    /Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Mówię to już poraz 13466368! Po co dodawać coś brzydkiego? Nie lepiej poćwiczyć, pooglądać poradniki i dopiero później dodawać coś na bloga? Lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W numerze telefonu jest 9 cyfr.. Mogłabyś podać tą 9 to byś sobie z nią pogadała. 👌👌

      Usuń
    2. Może tobie się to nie podoba, ale może komuś innemu tak. Nawet gdyby to było brzydkie, (chociaż ja tak nie uważam) to chyba może to dodać, aby czytelnicy napisali swoją opinię?

      Usuń
  5. A statuetka najlepsza

    OdpowiedzUsuń