środa, 6 lipca 2016

Vip w minutę #0 - Zapisy

Hejka, po raz kolejny!

Tym razem przychodzę do Was z nową serią! 
Wymyśliłam ją już jakiś czas temu, a nawet dodałam ją na mojego starego bloga, lecz nie osiągnęła ona jakiegoś większego 'sukcesu'. 
Na czym ona będzie polegać? 
Jak widzimy po nazwie, jest to ''Vip w minutę''.
Inspirowałam się na swoim dawnym ulubionym programie ''Milion w minutę'', którego
niegdyś prowadził Marcin Prokop na TVN'ie. 

No dobrze, ale przejdźmy do zasad:

• W grze uczestniczy dowolna ilość uczestników!
• Każdemu z uczestników dam jakieś zadanie.
• Może być to misja fizyczna, jak i umysłowa
• Za każde zadanie dostaje się jakąś sumę. Mogą to być pieniądze,
ale również jakieś misie itp.
• W finale walczymy o Vipa
• W trakcie trwającego turnieju możemy poddać się i zabrać całą naszą wygraną, ponieważ lepiej zgarnąć trzy misie, ale się nie skuć, niż skuć się i nie mieć nic.
• Każdy uczestnik gra osobno.

Okej, to teraz daję przykład zgłoszenia się do serii:

Cześć, na awatarii nazywam się ______, jestem _______ (tutaj chodzi o cechy charakteru)
i mam ochotę zgłosić się do powyższej serii.

Oczywiście jest to tylko przykład!
Pamiętajcie, aby dodać mnie do znajomych na nk KLIK


Tutaj taki gif, trochę nie wyszedł, ale to drugi w moim życiu :D 

To tyle w tym poście, jeśli dam radę to coś jeszcze dodam, ale nie obiecuję!


Powodzenia!
Blurryface

10 komentarzy:

  1. Hej, nickiem jaki mam na awatarii to ''Psychiczna''. Uważam, że jestem całkiem miłą osobą, jednak jak poniosą mnie nerwy, to potrafię być wredna itp. Jestem wrażliwa, a także trochę niecierpliwa.
    Bardzo pragnęłabym uczestniczyć w powyższej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej na Awatarii nazywam się Twoja Stara jestem miłą osobą,zawsze walczę o swoje,jestem tez przyjacielska,otwarta na innych,czasami jestem wredna(zależy dla kogo),bronię innych jak ktoś im dokucza.
    Chciałabym uczestniczyć w serii.
    //Twoja Stara

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, na awatarii nazywam się $Kolorowa$, jestem kreatywna, pomysłowa i wrażliwa. Moją największą wadą jest to, że łatwo mnie zdenerwować. Największą moją zaletą jest to, że zawsze dążę do wyznaczonego celu i nigdy się nie poddaję.
    Chciałabym zgłosić się do serii, ponieważ uważam, że będzie to dobra zabawa.
    $Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę wźąść udział :)
    Na awatari nazywam się wanilia. Jestem kulturalna i miła ale też troszeczkę kłamliwa :P Mam nadzieje że mnie przyjmiecie do tej zabawy ^^ Będzie na pewno dobra zabawa 😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kulturalna i miła? Komentarze na AwO świadczą o czymś innym ;)

      Usuń
    2. Nie będę uczestniczyć w kolejnej kłótni :)A jeżeli byłam wulgarna to miałam powody ;)

      Usuń
  5. Chyba nie będę mogła wziąść udziału ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wziąć! :) Naucz się pisać i mówić, bo aktualnie piszesz jak wieśniak xddd

      Usuń
    2. Może piszę jak wieśniak,ale to oznacza że można kogoś obrażać ?
      Skoro wiesz jak wieśniak mówi to musisz być ze wsi ;)
      A i na kompie widzę jak coś źle napisze bo to wtedy podkreśla.
      A że pisałam to na fonie

      Usuń
  6. Wow, bardzo dziękuję za przypomnienie o tym świetnym programie, którego niegdyś byłam ogromną fanką! Fantastyczny pomysł na serię. Ok teraz przechodzę do zgłoszenia: Cześć, na awatarii nazywam się Seal skin. Jestem wytrwała, dokładna, pomysłowa i zawzięta i mam ochotę zgłosić się do powyższej serii. Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję, że seria okaże się hitem. /Seal skin.

    OdpowiedzUsuń