czwartek, 14 lipca 2016

Sztuka makijażu #13

Dobry wieczór!
Przychodzę do Was z kolejnym dzisiaj postem.
Tym razem spróbowałam czegoś nowego, a mianowicie...
Makijażu!
Było to niezwykłe wyzwanie i jak na pierwszy raz myślę, że wyszło dobrze.
Zresztą - sami spójrzcie:



Jak widzicie - nie jest to idealne.
Wręcz przeciwnie, nie podoba mi się. 
Na początku zajęłam się robieniem jednego oka.
Najpierw zrobiłam kreskę, później rzęsy.
Na samym końcu zrobiłam cienie do powiek.
Oprócz tego rozmyłam włosy i pomalowałam usta.
Próbowałam tez przerobić nos, ale kompletnie mi to nie wyszło :D 

Program: Photoscape
Czas wykonywania pracy: Ok. 20-30 min.

Napiszcie w komentarzu co sądzicie o pracy.
Proszę o wyrozumiałość, jest to moja pierwsza taka przeróbka. 
Miło by mi było, gdybyście napisali jakieś rady. 

Przepraszam, że taki krótki post, ale nie mam o czym pisać i trochę jestem już zmęczona, a muszę przygotować jeszcze parę postów na inne dni, bo boję się, że z powodu burzy nic nie napiszę, a od 25 lipca zaczynam mieć półkolonię, na której będę codziennie do 15-17

Dobrej nocy!
Blurryface


6 komentarzy:

  1. Naprawdę fajnie jak na pierwszy raz :D Ale ten nos... Heh no to Ci nie wyszło :) Ale jak na pierwszy raz super. Zapraszam do mnie psychicznezawatarii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fakt, nos jest fatalny, ale w photoscape trudno jest cokolwiek zrobić i to jeszcze na szybko :D

      Usuń
    2. W photoscape? To jest najlepszy program do tego typu rzeczy zaraz po Paint tool sai! Widziałaś jakie rzeczy robiła w photoscape monika z za? Po prostu nie umiesz, więc nie zwalaj na program pls

      Opinia tylko!

      Usuń
  2. Jak na robienie w takim programie, no i na pierwszy raz, to makijaż jest bardzo ładny. Najbardziej podobają mi się włosy razem z cieniami do powiek, ale reszta jest także ładna :) Jedynie musisz trochę popracować nad nosem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostaw to nadymce, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze nos paskudny ale reszta super

    OdpowiedzUsuń