sobota, 2 lipca 2016

Wakacyjna praca.

Cześć!

Wiele osób przez rok szkolny prosiło mnie o nagłówki, profilówki czy przerobienie postaci. Zawsze odpowiadałam, że nie mam czasu... (lub obiecywałam, ale nie wynikało z tego dużo) Jednak w wakacje na czas marudzić nie można ^^

Stwierdziłam, że przez wakacje mogę porobić kilka prac, ale żeby było to możliwe musi być należyty porządek w kolejności i nie tylko.

Ale żebym mogła zrobić jakąkolwiek z tych prac muszę mieć wyraźnego screen'a. Nigdzie nie ma na to poradnika... Więc musiałam go sama stworzyć :D





Filmik był nie potrzebny. Stwierdziłam, że gif w zupełności wystarczy :D (jak masz wysoki fryz to do 200% powiększ c;)

Przejdźmy do spraw organizacyjnych, czyli formularza.



Wysyłajcie mi postacie na Nk, Facebooku lub e-mail (linki i inne w formularzu). Kto ma program SHU może wkleić link do formularza ^^. Tylko pamiętacie, że muszą być one WYRAŹNE!!! (poradnik powyżej)

Nie przyjmuje awatarów i wszystkiego bez nicku!

W razie pytań czy jakichkolwiek problemów piszcie komentarz :)

Okey... to chyba tyle.
pa ;*

Nadymka

3 komentarze:

  1. Wakacje* Pamiętajcie* Pa*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie skorzystam z okazji Nadymko ;3 Mój paszport dam Ci na fb :)

    OdpowiedzUsuń