poniedziałek, 18 lipca 2016

W drodze do szczęścia #2

Hej!
Jaka tam u Was pogoda? Słoneczna a może pochmurna? U mnie właśnie zaczęło padać.. Ale mam nadzieję, że chociaż Wy cieszycie się z warunków atmosferycznych na wakacjach.
Ale tym co nie sprzyja pogoda na pewno poprawi post z serii "W drodze do szczęścia"!
Dzisiaj postanowiłam kontynuować tą krótką, a zaraz ciekawą serię.

Pamiętacie co mieliście zrobić we wcześniejszej edycji posta? Musieliście wybrać jedną postać, która będzie towarzyszyła nam przez całą zabawę - mnie albo Nadymkę.
Domyślacie się wyników? A może nie.. Lepiej spójrzcie na wyniki sondy!

A więc.. wybraliście Nadymkę! Jak widać głosy różniły się o całą połowę. :D
Teraz przejdźmy do dalszej "wykreślanki". Będziecie musieli wybrać gdzie wybierze się Nadymka! Zobaczcie na cztery propozycje, które Wam podałam.
Do wyboru mamy - Hungry Meerket, klub, plażę oraz skwer. Co wybierzecie?


Na razie to tyle w tym poście. Wyczekujcie kolejnego z mojej strony! XD
Gratka

1 komentarz: