poniedziałek, 18 lipca 2016

Vip w minutę - organizacja

Witam! 8)

Wiem, że ostatnio nie było ode mnie ciekawych postów, ale ciągle nie mam czasu, w dodatku wiecie - są wakacje i póki pogoda jest w miarę ładna chcę z nich skorzystać. Dzisiaj jeśli dopisze pogoda to spotkam się z koleżanką z koloni.
Okej, to tyle o mnie, bo nie o tym jest dzisiejszy post! Na początku mojego okresu próbnego dodałam zapisy do nowej serii.
Na pewno osoby, które się zgłosiły chcą już zacząć grę.

Do "Vip w minutę" zgłosili się:

Martyna Leszczyńska (Psychiczna)
Marcelina
Twoja Stara (?)
Winding ta z Awki (Wanilia)
Madzia ta z awy (Seal skin)
$Kolorowa $

Tutaj jeśli chodzi o Twoją Starą, to nie jestem pewna czy bierze udział w serii, ponieważ napisała w komentarzu, że najprawdopodobniej nie będzie mogła wziąć udziału. Nie wiem czy to jeszcze aktualne :/

Bardzo proszę, abyście potwierdziły swój udział w wiadomości prywatnej na nk!


Każda z Was będzie osobno wykonywać zadania, być może będą one nagrywane i potem dodam je na bloga, ale niczego nie obiecuję. W najgorszym przypadku będą tylko zdjęcia :)
Więcej informacji na priv. 

Na sam koniec mam jeszcze pytanie do Winding!
Masz konto na NK?


Wyczekujcie innych postów!
Blurryface

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Okej, to w takim razie muszę zrobić sobie konto na FB.
      A jak się tam nazywasz?

      Usuń
    2. Co z postem wywiad?

      Usuń
    3. Więc jeśli chcesz mnie znaleźć możesz wejść na konto Gratki albo nadymki na fb i zobaczyć nazywam się aleksa

      Usuń
    4. *Aleksandra błąd sorki ;x I zrozum mnie że dziwnie podaje się dane na blogu 😁 Lub ja cb mg zaprosić

      Usuń