piątek, 15 lipca 2016

Nasz Nowy Dom #8 + więcej pokoi!

Hej!
Dzisiaj postanowiłam stworzyć dla Was parę propozycji wyglądów pokoi. Każdy z nich będzie przedstawiał zupełnie inną "bajkę", więc pewnie komuś jeden z nich przypadnie do gustu.
Przedstawię po kolei wszystkie propozycje:

"Na luzie"


Cały pokój jest zapełniony jedynie trzema kolorami - bordowym, białym oraz w minimalnych częściach czarnym. Tapeta przedstawia nam tablet leżący na łóżku pod kocykiem. "Ma minę" dość zasmuconą.. Rzecz wygląda na "rozchorowaną". :D Natomiast na podłodze znajduje się bordowy parkiet bez żadnych wzorków ani nadruków.
Mi osobiście bardzo się spodobał ten pokój! Tylko dodać do niego jakieś ciekawe biało - czarne  meble i pokój według mnie wyszedłby przepięknie! Wiem także, że zawiniłam trochę co do podłogi.. Miała być w tym samym kolorze co koc, lecz nigdzie nie mogłam znaleźć tego koloru.

"Przyrodniczo"


Tym razem mamy zupełnie inną "bajkę". Przeważające odcienie w tym pokoju to zieleń, czerwień oraz pomarańcz z żółtym. Tapeta głównie prezentuje łąkę wypełnioną makami. Zza tych roślin wysuwa się słońce. Na obrazku widać także dosyć ciemne chmury. Podłoga przedstawia dywan przypominający trawę.
Osobiście nie chciałabym aby akurat tak wyglądał mój pokój, lecz tak czy siak pomysł mi się podoba. Dobrze, że tapeta nie jest cała zapełniona makami, bo wtedy byłoby za bardzo naciapkane. Pokój uważam za udany.

"Sama słodycz"


Cały pokój jest bardzo słodki. Tapeta prezentuje serduszka w różnych rozmiarach oraz kolorach na różowym tle. Dół pokoju to biały, bardzo puchaty dywan. Nie ma co się więcej tutaj rozpisywać..
Ten pokój także mi się spodobał. Jest w bardzo słodki stylu. Do tego ciekawie by wyglądały granatowe meble - wszystko by się w ten sposób przebiło!

"Bajecznie"


Jak zapewne widzicie na tapecie widnieje minionek! Jest to jeden z bohaterów filmu "Minionki". Postać ta leci w nieznanym nam kierunku. Na dole ściany widać jakieś budynki. Na podłodze widnieje różowy dywan. Idealnie tutaj pasuje!
Ten pokój jest także bardzo ładny. Myślę, że idealnie by pasował w pokoju do jakiejś młodszej dziewczynki.

Teraz możecie wyrazić swoje zdanie w sondzie poniżej oraz w komentarzach.


Do zobaczenia! 
Gratka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz