piątek, 29 lipca 2016

Nasz nowy dom! #9

 Cześć!

Jak Wam mijają wakacje?
Mi dobrze, ale w tamtym roku pogoda była lepsza :/
Dzisiaj postanowiłam zaprojektować pokoje.
Jest to moja pierwsza taka przeróbka, ale myślę, że nie poszło mi źle.
Mam dla Was 2 pokoje.
Są one związane z ulicami.
1)  New York
2) Warsaw

Oto pierwszy z nich:


Jak widzimy - na ścianach widoczne są budynki Nowego Jorku.
Mi to się bardzo podoba, jednak jest parę niedociągnięć.
Jeśli chodzi o podłogę, to wybrałam ulicę. 
Tutaj również są niedociągnięcia, ale myślę, że całość wygląda okej! 


A tutaj ulice Warszawy - naszej stolicy! 
Ten pokój również mi się podoba i tak jak poprzednio - jako podłogę wybrałam ulicę. 
Myślę, że jak będę ćwiczyć, to niedociągnięć będzie znacznie mniej!
Tapeta bardzo mi się podoba.
Tutaj także widzimy budynki.


To niestety tyle w tym poście!
Zaznaczcie w sondzie, który pokój podoba Wam się bardziej.

A ja już zmykam!
Blurryface







1 komentarz:

  1. O WOW :o To jest na pewno twój pierwszy raz? Bo ja tego zdecydowanie nie widzę :D Szczerze, ja tu nie widzę żadnych niedociągnięć... Moim zdaniem oba są przepiękne i oby tak dalej c;

    OdpowiedzUsuń