środa, 6 lipca 2016

Rosja i świat #7 - Dzień rodziny, miłości i wierności.

Hej ^^

Jak tam dzionek? U mnie koszmarna pogoda... Kompletnie nic mi się nie chcę, ale dość tego lenistwa xd Dziś "przychodzę" do Was z Rosyjską aktualizacją.

Po obrazku możemy od razu wnioskować, że wszystko musi mieć jakiś związek ze ślubem :3

Na sam start wyświetla nam się takie okienko:



Jak widzicie jest nowy tytuł :D Dostaje się go jeśli jest się po ślubie ^^ Daje on o 50% więcej punktów aktywności! Kto jednak jeszcze nie ma swojej drugiej połówki ma 70% przeceny na obrączki. (Dziękuję tłumaczu Dejwie!)

Przecena jest dość spora...


Ja na pewno bym skorzystała, ale nie będę lepiej poruszać tematów sercowych...
Jak jednak ktoś nie ma takiego problemu niech cieszy się (w niedalekiej przyszłości) nowym tytułem :D


Sądzę, że aktualizacja może do nas wejść jutro lub pojutrze. Takie 60% XD 

Podsumowując... Podoba Wam się aktualizacja?


Ja już się z Wami żegnam :3

Pa:*
Nadymka

1 komentarz:

  1. Według mnie u nas tej aktualizacji nie będzie.
    Dlatego że u nas tego święta się nie obchodzi.
    Tak samo jak święto kolorów :P

    OdpowiedzUsuń