środa, 20 lipca 2016

Kosmiczne wyzwania #13 👽 - szamargdowe spodnie!

Cześć!

Dawno był z mojej strony post, ale nie dałam rady upilnować kotów, pomóc mamie i jednocześnie pisać :c Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe... Przejdźmy lepiej do tematu posta!


Z propozycji, które pojawiły się w komentarzach wybrałam... Szmaragdowe spodnie.



Bardzo ładne, eleganckie spodnie w kolorze szmaragdowym ze złotym paskiem i wzorkami w okolicy kostek. Bardzo lubię nosić te spodnie w zimie, ale na lato też coś wykombinowałam ^^


Spodnie są dość ciężkie, więc połączyłam je głównie z kolorem białym. Kilka dodatków z nowego kompletu ślubnego dodało uroku tej stylizacji. Torebka wypełnia pustą przestrzeń, którą bardzo często awatarki zapełniają rękawiczkami i skrzydłami :D Odpuściłam sobie ciężkie buty "Punk". Kompletnie nie pasowały do tej kreacji! Stylizację będę bardzo często nosić na co dzień, a Wy?



Mam nadzieję, że stylizacja się Wam spodobała i wypełniłam wyzwanie ^^

Dziękuję za przeczytanie i miłego popołudnia :)
Nadymka

PS: Zmieniło się trochę w paszporcie :D Możecie go zobaczysz w zakładce o nas --- ekipa

1 komentarz:

  1. Mi się bardzo podoba. Ślicznie do stylizacji pasują takie dodatki jak bukiet, czy wianek ślubny.
    Postawiłaś na jasne elementy, które dobrze pasują do ciemniejszych spodni. Jedyne, co bym zmieniła to torebja, bo mi ona tam zwyczajnie nie pasuje. Nie ma żadnego innego elementu w kolorze brązowym, więc trobę bym odpuściła. Ale i tak jest bardzo ładnie :)
    $Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń