piątek, 22 lipca 2016

Co o mnie sądzisz? +inne sprawy - Uwaga! #23

Dobry wieczór!
Na sam początek dnia przychodzę do Was z pytaniem "Co o mnie sądzicie?"
Jak wiecie, jestem nowa i niedawno skończyłam swój okres próbny i oczywiście nie każdy z Was mnie lubi.
Chciałabym się dowiedzieć co ze mną nie tak, co w sobie poprawić. Zawsze staram się być sobą, ale pewnie nie zawsze to wychodzi. Nie zawsze też piszę odpowiednią ilość postów, mimo że przez cały dzień wchodzę na bloga i myślę czy zdążę dziś napisać. Wiem, że nie wszyscy mnie polubią, bo nikt nie jest nigdy lubiany w 100%, ale chcę aby większość z Was dała mi szansę. Byłoby mi miło jakbyście napisali co poprawić w swoich postach, ile postów chcecie dziennie (nie przesadzajcie) i w ogóle, napiszcie jakąś opinię o mojej osobie.
Na sam koniec zostawiam Was z sondą.


Nie piszcie też, że odgapiam od Gratki pisząc taki post, bo wydaje mi się, że każdy blogger ma prawo wiedzieć, co sądzi o nim czytelnik :)

Kolejną sprawą są serie.

Co sądzicie o moich seriach?
Podobają Wam się?
Są ciekawe?

Wiem, że na razie są tylko dwie serie z mojej strony, ale to się zmieni, obiecuję!
Ciągle myślę nad jakąś serią, ale nie mam za bardzo pomysłu.

I teraz bardzo ważna sprawa:
Proszę, aby osoby, które zgłosiły się do "Vip w minutę" potwierdziły mi swój udział!
Na razie potwierdzenie otrzymałam tylko od Martyny i Winding. 
Z tego co pamiętam, to zgłosiły się również:
$Kolorowa$
Ewelina
Seal skin
Twoja Stara.


Chciałabym już zacząć serię, ale najpierw musicie dać mi znać, czy bierzecie udział.

To chyba tyle...






Miłego dnia!
Blurryface

7 komentarzy:

  1. Przepraszam, ale niestety nie dam radu wziąć udziału w zabawie "Vip w minutę". Przepraszam za całe zamieszanie, ale po prostu nie będę miała możliwości wchodzić na Awatarię, a gym bardziej wykonywać zadań :c Bardzo mi przykro.
    $Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :)
      A przez jaki czas nie będziesz mogła wchodzić?
      To w sumie jest gra indywidualna, więc każdy może robić zadania w innym czasie c:

      Usuń
    2. Dokładnie nie wiem, ale przez wakacje raczej będę rzadko wchodziła. Mam różne wyjazdy i tak dalej. :c
      $Kolorowa$

      Usuń
    3. Okej, ja w sumie mam dużo czasu.

      Usuń
    4. Moge ja zastapic?

      Usuń
  2. Według mnie jesteś bardzo ciekawą blogerką.
    Nie wiem czemu ludzie tak cię hejtują?!
    Widać, że się starasz...
    Mi wystarczy 1-2 posty dziennie :)
    Co do serii..
    Ja na razie są bardzo ciekawe i nie nudzą :D

    /Anonimowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jesteś znakomitą blogerką i mam nadzieję, że zostaniesz na tym blogu na stałe.
    Co do serii, to sądzę że są one bardzo pomysłowe i wykazałaś się przede wszystkich swoją kreatywnością.
    Według mnie najlepiej byłoby gdybyś dodawała 1-2 posty dziennie, jednak gdybyś nie dała rady, to mogą być one co drugi dzień.
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń