środa, 6 lipca 2016

Bloggerka w Twojej szafie #20

Cześć! 

Dzisiaj postanowiłam, że zrobię dla Was dość drogą stylizację dla kobiet.
Będzie ona dotyczyła głównie obecnej pory roku - lata.
Nie przedłużając przejdę do pokazania stylizacji.

Lato na wsi


Cennik:

  • Motylkowy Top - 43 G
  • Kardigan ''Lilia wodna'' - 65 G
  • Spodenki ''Military'' - 34 G
  • Buty ''Jelly'' - 17 G
  • Wianek kwiatowej wróżki - 75 G + Vip
Razem: 234 G + Vip








Wykombinowałam coś takiego..
Mi osobiście stylizacja bardzo się podoba i chętnie bym ją nosiła. 
Moim zdaniem motylkowy top pasuje do tych spodni.
Aby ubiór jeszcze bardziej urozmaicić dodałam kardigan.
Według mnie jest to dobry pomysł, ponieważ nie bardzo przepadam za tym topem, ale w połączeniu z tymi ubraniami wygląda bardzo ładnie. Ja akurat jestem zwolenniczką spodenek ''Military'', jednakże nigdy nie wiedziałam z czym je połączyć. Tym razem się udało!
Są one również w dość przyzwoitej cenie, co również przykuwa uwagę wielu Awatariowiczom. Pora na opis butów...
Zawsze największym problemem u mnie jest znalezienie odpowiednich butów. Nie chcę aby moje stylizacje były oklepane, dlatego nie dodaję do nich butów ''Punk'', czy też ''Poison kiss'', które znajdziemy u większości dziewczyn. Tym razem skusiłam się na buty ''Jelly'', które już od jakiegoś czasu mi się podobają. Według mnie są bardzo ładne i dodają uroku całej stylizacji. Ich kolor również bardzo mi się podoba. 
Na sam koniec zostawiłam wianek. Od razu o nim pomyślałam! Jednakże kiedy zobaczyłam jego cenę cała radość zniknęła... Od razu zaczęłam szukać coś tańszego, co równie dobrze będzie wyglądało, ale na marne. W końcu zdecydowałam, że wianek pozostanie. Bardzo mi się podoba i od razu kojarzy mi się z latem, wsią, a przecież o to chodzi w tej stylizacji! Jeśli nie macie jeszcze tego wianka, a nie podoba Wam się jego cena, spokojnie możecie z niego zrezygnować. Bez niego również stylizacja jest ładna. 

No dobrze, myślę, że już wszystko o tym ubiorze powiedziałam, dlatego przejdziemy do drugiej propozycji!
Tak, przygotowałam również drugą propozycję na lato :)

Lato w mieście

Cennik:



  • Top - 9 G
  • Szorty ''Jelly'' - 18 G
  • Tenisówki ''Ne.oN'' - 26 G + Vip
  • Wianek z lilii wodnych - 55 G
  • Bandana - 200 S
Razem: 108 G + 200 S + Vip





Tym razem ubrałam się na miasto.  
Jadąc do miasta zwykle ubieramy się elegancko, a przynajmniej tak mi się wydaje. Tym razem jest znacznie taniej, co na pewno jest dużym plusem.
Na pierwszy ogień pójdzie niebieski Top. 
Jest on bardzo tani, ale i bardzo ładny. Nie miałam problemu, aby dobrać do niego spodenki. Oprócz przekonywującej ceny, ma on również ciekawy kolor. Do tego szorty ''Jelly''... 
Wiele Awatarek jest uwielbia! W dodatku ich cena również nie jest duża. Tenisówki ''Ne.oN'' idealnie dopasowują się do powyższych ubrań. Na początku możemy być szczęśliwi, że kosztują one tylko 26 G, ale niestety... nawet i tutaj potrzeba dodatkowych 50 G! Mimo tego, są one wręcz wielbione. Idealnym dodatkiem jest również wianek. Zauważyłam, że wianki są najdroższe w stylizacjach. Jednak dodają one uroku, dlatego nikt nie może się nim oprzeć. Mi one się bardzo podobają. Na sam koniec zostawiłam najtańszy dodatek. 
Jest to czerwona bandana, która jest za tylko 200 s! Z tego co pamiętam, to bandany niegdyś były modne, nie wiem jak teraz, chyba już mniej się je spotyka. Mimo tego, że nie są już modne, to na zawsze pozostaną w moich sercach, ponieważ jest to moje dzieciństwo. Ogólnie, to cała stylizacja mi się bardzo podoba i chyba sama ją kupię! 
Opis jest troszkę krótki, ale nie miałam o czym pisać.. :D 



Piszcie w komentarzu co sądzicie o stylizacjach i która podoba Wam się bardziej. 

Dzisiaj dodam jeszcze jakiegoś posta, chyba że coś pokrzyżuje mi moje plany...

Do następnego!
Blurryface




6 komentarzy:

  1. Zdjęcia powinny być na środku a są po lewej stronie
    Krótsze opisy! Pewnie nie tylko ja przeszłam na dół

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszą być na środku bo patrz jak to wygląda, jak gowno wyplute przez psa

      No właśnie, dobre blogerki, a ty nią nie jesteś, więc tak nie rób bo ci to ni wychodzi

      Usuń
  2. Osobiście to obie kreacje mi się bardzo podobają, jednak moją uwagę bardziej przykuła stylizacja pierwsza. Wszystko jest znakomicie dobrane, no i powoli zacznę zbierać goldy na te ubrania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje!

    /-Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże czy Wy wszyscy myślicie że jak wieś to obrazu brud, smród i robota? Czemu stylizacje na wsi są TYLKO do pracy? Zaskocze Was ale na wsi też są zabawy, imprezy. Wieś to nie tylko praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym doskonale :D
      Sama mieszkam na wsi i to bardzo małej i tu również są imprezy.
      Stylizacja, przecież nie jest brudna, wręcz przeciwnie - jest ładna. Chodziło mi o to, że powyższa stylizacja kojarzy mi się z wsią. Częściej na wsi ktoś robi sobie wianki z kwiatów, niż w mieście
      Pozdrawiam!

      Usuń