sobota, 16 lipca 2016

Uwaga #22 - zepsuty komputer.

Hej!

Kiedy robiłam profilówkę z zamówienia... Komputer wyłączył się i nie chce się uruchomić :c Oddałam go już do naprawy. Jestem teraz na służbowym komputerze mojej mamy, gdzie nie ma kompletnie nic. Z tego powodu nie mogę nagrać teledysku i zostaje on odwołany :( Profilówki/nagłówki mogę zrobić, ale muszę zaczekać na mój komputer. Nie jestem pewna czy zostaną "uratowane" postacie, które mi wysłaliście... Komputer ma być za 3 dni, a więc poproszę o ponowne wysłanie postaci :/

Kolejną sprawą jest mój wyjazd. Nie spodziewanie dowiedziałam się, że pojadę do Kan (Cannes) we Francji. Nie będzie mnie od 5 sierpnia do 13 sierpnia.

To tyle z informacji... Za 3 dni czekam na postacie ;)

Pa :*
Nadymka

10 komentarzy:

  1. Aha, niespodziewanie dowiedzialas sie ze jedziesz do francji?! No jprdl większej sciemy nie słyszałam. Gdyby to był wyjazd do babci blisko mieszkającej okej, ale do francji niespodziewanie? Albo kłamiesz i musialas o tym wiedzieć wcześniej, albo chcesz sie pochwalic jaka jesteś fajna supi bogata i jedziesz do francji

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważaj kochana we Francji i Życzę ci miłego wypoczynku ☀

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo Cię we Francji terroryści zastrzelą xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja.. I nie wiem co Cię tak śmieszy.. Bo ten temat nie jest idealny do żartów.

      Usuń
    2. Tako bombowy zart anonima xd

      Usuń
  4. Po co piszesz gdzie wyjezdzasz? Zeby zaszpanowac? Bylo po prosti napisac wyjezdzam na wakacje.

    OdpowiedzUsuń