piątek, 15 lipca 2016

Za głosem serca #19

Cześć...
Dzisiaj post pojawia się tak późno, ponieważ przygotowywałam posta na moją nieobecność, a drugi powód jest bardziej prywatny. Z tego powodu robie bardzo prostą serię, ponieważ troszkę się spieszę.
Okej. Ostatnio zadecydowaliście, że Kuba jest HOT! Różnica między głosami była niewielka - zaledwie o 2 głosy!
Oto screen:

Jak widzicie - różnica jest bardzo mała!
Od razu przepraszam za brak loga, ale tak jak mówiłam wyżej - spieszę się :D

Tym razem oceniamy Daisy!

Mi stylizacja się podoba.
Jedyne co bym zmieniła to ta bluzka, ale ona również do tego pasuje.
Nie podobają mi się jedynie te kolczyki, mogłaby je zamienić na jakieś inne. 
Ja uważam, że jak najbardziej jest HOT!

Zaznaczcie w sondzie co sądzicie :)

Miłego wieczoru!
Kto też ogląda HP?
Blurryface

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz