czwartek, 14 lipca 2016

Pora na przygodę - NEW! ^^

Hej!
Postanowiłam, że wprowadzę jeszcze jedną, nową serię na bloga. Tym razem będzie ona na zapisy oraz będzie można w niej zdobyć ciekawe nagrody! Zapraszam więc do dalszego czytania na temat nowej seryjki.

Cała seria będzie inspirowana podchodami. Jest to rodzaj prostej gry terenowej. W najmniej założonej postaci polega na tym, że jedna grupa ucieka, zostawiając po drodze strzałki, ślady i zadania do rozwiązania (listy), a druga grupa musi ją złapać. Ja postanowiłam lekko przekształcić tą zabawę. Zobaczcie jak to zrobiłam!

ZASADY
  • Do zabawy zapisuje się dowolna ilość osób (tylko musi być parzyście).
  • Na początku dziele uczestników na dwie grupy. 
  • Jedna ekipa dostaje ode mnie zadanie i musi je wykonać. Kiedy już to zrobi - sama wymyśla zadanie dla drugiej grupy.
  • Kiedy druga grupa dostanie zadanie od pierwszej, musi wykonać ich zadanie.
  • Cały czas obydwie grupy za zadania dostają punkty.
  • Po kilku (zależy od uczestników) rundach punkty zostają podliczane.
  • Wygrywa ta grupa, która ma więcej punktów.
Zabawa według mnie jest bardzo prosta! Wystarczy tylko zapisać się w komentarzu oraz potwierdzić udział w zabawie na NK albo FB (link w zakładce "O nas").

*Przykładowe zgłoszenie się do zabawy*
Na Awatarii nazywam się ... i chciałbym/abym wziąć udział w zabawie.


Na dzisiaj to tyle!
Gratka


16 komentarzy:

  1. Na Awatarii nazywam się Ewelina i chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tylko potwierdź udział w zabawie na NK. :D

      Usuń
    2. Poprosiłam o to Dominika, ponieważ nie przyjmujesz zaproszeń ani wiadomości od kont fikcyjnych, więc nie mam z Tobą żadnego kontaktu :/

      Usuń
    3. No ja też nie wiem, ale na pewno wyskakuje mi taki komunikat. Dobrze, że Dominik przekazał ;)

      Usuń
  2. Dziewczyn mam prośbę mogłaby którąś z was zrobić serie w której czytelnicy mogą wysyłać rysunki awatarów a którąś z was w postaci będzie wyrażać opinie i ocene co do rysunku ? Prozze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pprzemyślimy Twoją propozycję, lecz niczego nie możemy obiecywać. ;)

      Usuń
    2. Albo takie fan arty wiersz rysunek stylizacje zeby kazdy cos od siebie wyslal ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Widzimy twoją inteligencję po nicku ;)

      Usuń
    3. Ma dużo. :) Pokazujesz swoją inteligencję swoim nickiem z przekleństwem jakby nie było normalnych nickow. Pewnie nawet nie wiesz co to znaczy, ale ok.;)

      Usuń
    4. Bardzo chętnie zapiszę się 😃 Na awatari mam Nick Twoja Stara 😂

      Usuń
  4. Na awatarii jestem Heart Attack. Jestem chętna do zabawy :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Na awatari nazywam się Angel i chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Awatarii nazywam się Mrs.Agreste i chciałabym wziąć udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń