środa, 13 lipca 2016

Project Runway #17

Cześć!
Jak wiecie, przeszłam okres próbny!
Jestem bardzo, ale to bardzo zdziwiona jak i szczęśliwa.
Po prostu nie potrafię opisać swoich uczuć.
No dobrze, to teraz opowiem dlaczego wczoraj nie napisałam posta.
Niestety, ale przedwczoraj były u mnie burze i potem nie działał internet.
Tata chciał go włączyć, a następnie włączyć, ale zamiast tego kliknął guziczek i router zepsuł się.
Teraz musimy czekać na panów, którzy go naprawią.
Na każdym urządzeniu internet działa, tylko nie na głównym komputerze.
Oprócz tego, boli mnie brzuch, ale na to mam wytłumaczenie :D 
Wczoraj w dodatku było mega gorąco i cały dzień spędziłam na czytaniu książek i pływaniu. 
Dzisiaj niestety pogoda pogorszyła się i rano zastałam burzę.
Teraz niby jest zimne powietrze, ale tak czy siak mega gorąco.
Okej, to tyle wytłumaczeń, ponieważ jak zwykle się rozpisałam!

***

Dzisiaj przychodzę do Was z nowym projektem ubrań.
Dzisiaj miałam niemałe wyzwanie, ponieważ musiałam robić to na gimpie, a ja kompletnie się na nim nie znam. Będę musiała go bardziej ''ogarnąć''.
Nie wiedziałam za bardzo jak zrobić cienie, światła itp. dlatego wyszło to jak wyszło...
Tak prezentuje się ubiór:


Ech, no jak widzicie ideał to to nie jest.
Postawiłam na elegancję i myślę, że tak jest.
Dziewczyna - manekin ma białą bluzkę, która ma podwinięte rękawy.
Do tej bluzki chciałam dać jakąś spódniczkę i wybrałam taką, niebiesko-fioletową. 
Tak, jest w dwóch kolorach, choć może tego nie widać gołym okiem, ale te dwa kolory połączyłam ze sobą.
Do tego próbowałam dodać światło, co po dokładnym przyjrzeniu się widać.
Na sam koniec zostawiłam buty, które - niestety - są totalną porażką!
Lewy but jest po prostu..
Śmieszny! W ogóle mi nie wyszedł!
Prawy na szczęście jest lepszy, dlatego z niego jestem dumna. 

Czas pracy: Ok. 10 minut
Program: Gimp


To będzie na tyle w tym poście.
Jeśli dam radę to coś jeszcze dodam! 


Do następnego!
Blurryface

7 komentarzy:

  1. Róbcie wszystkie na awatarce z awatarii a nie na tym czymś co wygląda jak pustak i barbi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem łatwiej jest robić na takim manekinie niż na awatarze, ponieważ mogą nam przeszkadzać włosy itp. Mam nadzieję, że to zrozumiecie. ;)

      Usuń
    2. A nie lepiej wziąść jakąś z krótkimi włosami które nie będą przeszkadzać? To naprawde wygląda jak barbi

      Usuń
    3. Owszem, mogę tak zrobić, ale nieraz nie mam internetu, a mam już ściągniętego tego manekina.
      To jest Awatarka, ale bez włosów, oczu i ust :D

      Usuń
  2. Co to za ochyda? o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka jak twoja orto ;-;
      Nie widzisz, że jak na pierwszy raz to dobrze?

      Usuń
  3. ja mialam sie zglosic na blogu ze chce przerobke jako 6. na nk mam werka xx pozdrooo

    OdpowiedzUsuń