poniedziałek, 25 lipca 2016

Inny punkt widzenia #10 + informacja.

Hej
Czy tylko u mnie dzisiaj pogoda się rozpogodziła? Nareszcie zza chmur wyszło wyczekiwane słońce i z miłą chęcią można było wyruszyć w drogę nad jezioro. Teraz już pewnie wiecie czemu ten post pojawia się akurat na wieczór. Przecież w wolnych chwilach trzeba korzystać z pogody, która później może już nie powrócić..! 
Teraz także mogę ogłosić, że głosowanie jaką bluzkę ubierze Gratka, zostało zakończone. Wyniki sondy oznajmiły nam, że wygrywa bluzka z numerem jeden! Pod tą liczbą kryje się każdemu dobrze znany "Top". Gratka z tym ubraniem jak na razie prezentuje się tak:
Według mnie dziewczyna bardzo ładnie wygląda! Chociaż.. w tej stylizacji brakuje mi pewnej rzeczy. Na pewno są nią buty! Przecież w skład każdego ubioru wchodzi jakieś obuwie. Dlatego teraz zajmiemy się właśnie tą rzeczą. 
(Z racji, że coś nie mogę wstawić sondy to buty jakie chcecie zobaczyć w tej stylizacji napiszcie w komentarzu.)

Ja osobiście mam wielki dylemat! Zawsze mam problem z wyborem obuwia.. Mam szczęście, że to akurat Wy wybierzecie buty do stylizacji, która powstanie nam za parę wydań tej edycji!

Na koniec mam dla Was jeszcze drobną informację. Chciałabym Wam przekazać, że jutro z rana jadę do babci. Niestety, ale zakładam się, że nie za bardzo będę mogła korzystać z internetu.. Czyli także nie będę mogła dla Was pisać postów. Wszystko jeszcze się okarze, ale niczego nie mogę obiecać..  Możecie jedynie czekać na notki z mojej strony z niecierpliwością. :)
Gratka

2 komentarze:

  1. Okaże, a nie okarze!
    Czekam z niecierpliwoscia, czy Gratka udostępni, komentarz który ukazuje jej błąd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja postawiłabym na buty "Błękitna gwiazda". Są w jasnych kolorach i według mnie będą idealnie pasowały do stylizacji.
    $Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń