wtorek, 12 lipca 2016

Koniec okresu próbnego Kasi i Natalii!

Cześć...

Jak tam u Was? Ja jestem wykończona i nieprzytomna. Koty biegały bez przerwy całą noc i się w ogóle nie wyspałam ;/ Jeszcze na dodatek pada deszcz i moje zatoki wariują. Raczej nie chcecie czytać jakie "koszmary" jeszcze przeżyłam, więc przejdę do głównej części posta c:

W ciągu tygodnia i 3 dni na okresie próbnym były dwie autorki - Kasia i Żelkowa (Natalia). Pora ocenić ich "wypociny" ^^

Kasia

Posty:

Postów było 8. Moim zdaniem zadowalająca liczba :)

Błędy ortograficzne i interpunkcyjne
Oj Kasiu ;/ Tutaj był z tym wielki problem. Brak przecinków i kropek dawał się mocno we znaki...  

Stosunek wobec administracji
Dogadywałaś się z nami bardzo dobrze :D Jesteś bardzo miłą i sympatyczną osobą. Zawsze poprawiałaś zwrócony przez nas błąd. 

Stosunek wobec czytelników
W komentarzach zawsze dziękowałaś za poprawkę. Nie było żadnych złych sytuacji, że przezywałaś czytelników itp.

Żelkowa (Natalia)

Posty

Wow! Z Twojej strony pojawiło się aż 12 postów :) Brawo!

Błędy ortograficzne i interpunkcyjne
Tutaj nie mam się do czego przyczepić :D Brawo!

Stosunek wobec administracji
Bardzo przyjemnie się z Tobą pisze, powiadomiłaś nas o problemach z komputerem. Tutaj także nie mam się do czego przyczepić ^^

Stosunek wobec czytelników
Zawsze odpowiadałaś na komentarz, nie przeklinałaś i nie wyzywałaś w nich. Brawo c;

Werdykt Kasi i Natalii

Kasiu... Razem z Gratką zdecydowałyśmy, że niestety, ale u nas nie zostaniesz. Jak poćwiczysz interpunkcję i ortografię to przyjmiemy Cię z otwartymi ramionami :) Na pewno będziemy chciały z Tobą mieć kontakt, bo jesteś świetną dziewczyną!

Natalia... Postanowiłyśmy, że będziesz musiała się z nami użerać jeszcze sporo czasu XD Zostajesz z nami na blogu! Gratuluję :)

Okey to chyba tyle... Podoba Wam się werdykt?

Pozdrawiam c:
Nadymka

10 komentarzy:

  1. Natalia nie powinna zostać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że to Kasia teraz jest zła i będzie hejtować xD

      /Izabela

      Usuń
    2. Nie jestem Kasia tylko Oliwia. Według mnie jej posty są nudne, czasem z błędami. Gdy pierwszy raz widziałam jednego z jej postów myślałam, że to pisała Kasia.
      Sorry, ale to tylko moje zdanie.

      /Agata

      Usuń
    3. Autokorekta*

      Usuń
    4. Ja nic do Natalii nie mam i nie chejtuje dlatego, ze sie nie dostalam:)

      Usuń
    5. Oliwia napisała że nie jest Kasia, a podpisala się jako Agata xddd Jak z sensem to z sensem 😂😂😂😂

      Usuń
    6. Napisałam przecież, że to autokorekta.
      /Oliwia

      Usuń
  2. O Jezu. Ale serce mi wali.
    Dziękuję, że dałyście mi szansę i to dla mnie przyjemność "użerać się" z Wami. Jejku, ja cała drżę. Nie mogę nic napisać haha

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nieprzytomna" piszemy łącznie z partykułą przeczącą "nie", ponieważ ten człon z przymiotnikami piszemy razem.
    / Nauczycielka polskiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za poprawkę :) Postaram sie zapmiętać na przyszłość ^^

      /pozdrawiam!

      Usuń