niedziela, 3 lipca 2016

Post powitalny !!

Witam was bardzo :P

Oto mój pierwszy post na tym blogu i myślę ,że uda nam się za przyjaźnić .
 A , więc na początek chce bardzo podziękować dziewczynom z bloga za to że dały mi szanse na pisanie na tym blogu .
Teraz coś o mnie :)
To tak nazywam się Angelika i mam 12 lateg ( Skończone w tym roku)...
Jestem osobą pewną siebie , wesoło ,miło i zabawną ,ale potrafię też ,być wrażliwa no i pewna siebie .
Jak na swój wiek jestem wysoka i szczupła.
Dobrze na razie to na tyle jak coś chcecie wiedzieć o mnie lepiej piszcie w komentarzach :P.

A, teraz zacznijmy opowiadać o moim avataryjnym życiu :P .
Moją zabawę w życiu awataryjnym zaczęłam jakieś 4 lata temu .
Awataria mi , się spodobała od samego początku i zaczęłam w nią grać dzień w dzień . 
A, oto mój paszport 


Z mojej str posty będą 2 razy dziennie ale, może być tak ,że może być 1 na dzień .

Pani oceanu 











31 komentarzy:

  1. Po pierwsze to nie jest kartka z zeszytu tylko blog, więc nie pisz skrótami. Załośnie to wygląda jak piszesz zamiast ą - o. Ile wstawisz tych ,,:p?

    OdpowiedzUsuń
  2. Naucz się pisac

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nadymka zobacz jakie bledy ona napisala milo? Mnie po prosti krew zalala a jeszcze to wtracenie "no" takie wiejskie..

      Usuń
  4. Moje oczy krwawia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezuu, dziewczyno naucz się interpunkcji! 😱😨 I te "lateg", jezu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nadymko i Gratko, wszyscy czytelnicy chyba by woleli, żebyście ten blog prowadziły same. Lepiej będzie jeśli będzie mniej postów niż żeby pisało to takie coś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałam jak napisałam a te anonimy to jest złamałam oko więc dzięki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz dowodu ze to ja zresztą napisalam tylko 1kom W DODATKU BEZ ANONIMA wiec papapapaa

      Usuń
    2. Człowieku! To jest blog, tu piszesz dla czytelników! Nikt nie chce oglądać takiego czegoś! Przedszkolak chyba lepiej pisze!
      Nawet jak by to była oko to ma rację, a ja akurat nią nie jestem!

      Usuń
    3. Tak tak zwalaj na oko. Pewnie to ona jest powodem tych bledow xd jeju nie to ze napisalas beznadziejny "post" chociaz tego bym nawet tak nie nazwala to jeszxze czepiasz sie bylej adminki
      Swoja droga musisz miec dowody zanim kogos oskarzysz. Tym komem jeszxze bardziej sie pograzylas
      (przepraszam dziwczyny ale musialam jej to wygarnax)

      Usuń
  8. Naprawdę "lateq"?
    Mlodszych nie bylo?
    /Dagmara.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, przepraszam ale tego naprawdę się nie da czytać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przestańcie hejtować! To na pewno Ciel lub oko 😠 Zostawcie ją! Nie znacie jak się pisze np. Tag albo lateq to przecież jest zdrobnienie! Dla mnie bardzo fajnie się prezentują 😘 Oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże od razu musiał to Ciel napisać lub oko.Pewnie...Weź się dziecko ogarnij a nie zganiasz na byłych "pracowników" bloga.OK?To może być każdy.Nawet nie mamy pewności,że to mogłabyś ty to napisać :*

      Usuń
    2. Musiał? 😂 Jestem dziewczyną 👧

      Usuń
    3. To bym siebie sama trolowała chłopczyku/dziewczynko więc troszeńkę pomyśl 😇

      Usuń
  11. Dziewczyno ty wogóle wiesz co to jest zdrobnienie? Jakby już chciała napisać zdrobnienie słowa lat to jest to latek a nie jakieś gimbuski lateq. To jest blog i tu należy pisać poprawnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Owszem, Pani Oceanu nie powinna tak pisać. Jest to po prostu niepoprawne. Ale z czasem poprawi się. Nie trzeba robić takiej afery. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratka, przestan jej już bronić. Okej, jakby nie umiała wysrodkowac tekstu albo czegoś związanego z blogiem to masz rację, tego się nauczy i nie było by hejtu, ale ona nie umie ortografii i gramatyki! Taka osoba po prostu się nie nadaje!

      Usuń
    2. Dla tych którym nie chce się szukać błędów:
      1) Witam was bardzo - really? Nawet moja tępa kol z klasy się tak nie wita
      2) zaprzyjaźnić*
      3) A , więc na początek chce - na ch*j tam przecinek?
      4) A , więc na początek chce - a "ę" to tak trudno napisać?
      5) mam 12 lateg - rozje*anie psychiczne #1
      6) Jestem osobą pewną siebie , wesoło ,miło... - wesoło i miło to mi się czyta wszystkie hejty, które na Ciebie lecą
      7) Jestem osobą pewną siebie , wesoło ,miło i zabawną ,ale potrafię też ,być wrażliwa no i pewna siebie . - a może postawiasz ten przecinek po każdym wyrazie?
      8) ...ale potrafię też ,być wrażliwa no i pewna siebie. - raczej"jesteś wrażliwa", a nie "potrafię być..."
      9) jak coś chcecie wiedzieć o mnie lepiej piszcie w komentarzach - rozje*anie psychiczne #2
      10) raz przecinki są wszędzie, a raz ku*wa nigdzie. Co ty je stawiasz na odpier*ol?
      11) No i to emocjonujące zakończenie posta. Pożegnanie mnie urzekło. Dobra, robię sobie jaja, nie ma żadnego pożegnania.
      Nawet nie wiecie jaki miałam ubaw przy szukaniu tych błędów. Teraz Andżelika będzie miała podane na tacy to, co powinna poprawić w swoim poście. Albo nie - lepiej niech usunie posta i napisze go od nowa, ale wtedy jak nauczy się polskiego. Czyli do zobaczenia za 5 lat.
      Proszę administrację bloga o opublikowanie komentarza, ponieważ nie chcę, aby moje wypociny poszły na marne. Nie komplementując samej siebie, mój jak i komentarze większości są bardziej rozgarnięte niż post naszej Andżeli.
      /Dominika

      Usuń
    3. Wyje jak to czytam. XD
      Ale rację masz.. Tyle błędów w poście powitalnym, brak interpunkcji i brak zakończenia.. A i jeszcze jedno.. Po co Nam wiedzieć czy w rl jesteś wysoka lub szczupła? Guzik Nas to obchodzi.. Niech Ona lepiej popracuje nad tym wszystkim i dopiero wtedy weźmie się za blogowanie.. A teraz coś dla anonimów.. Dlaczego miałby to być Ciel lub Oko? Gdyby chcieli napisać coś o Gratce lub Nadymce to by napisali im na priv a nie hejtowali.. Nie podoba się czytelnikom, więc nie powinna tu być. Proste? Proste.

      Usuń
    4. 👏👏👏👏 Brawo mistrzu!

      Usuń
  13. Wstydzcie się ludzie -,-
    Jesteście żałośni.
    Żeby kogoś hejtować w pierwszym dniu ich blogowania.
    //Twoja Stara
    Sorry że piszę z anonima to dlatego że jestem na fonie i mogę się zalogować na konto google xdd

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniec tej afery. Pani Oceanu pokazała co potrafi i pisząc ze mną i pisząc posty. Okres próbny będzie skrócony i już jutro jest werdykt, który raczej każdy zna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale icj przygoda skonczy sie na posxie powitalnym? XD

      Usuń