poniedziałek, 11 lipca 2016

Nowy wygląd, nowe życie #13 + parę dodatkowych słów

Hej! 

A jednak udało mi się dodać jeszcze jednego posta dzisiaj!
Postanowiłam podać Wam kilka propozycji wyglądu.
Będzie on mało spotykany na grze. 
Okej! 




Wygląd jest mało popularny, oczywiście głównie przez włosy.
Mało kto jest tak odważny, żeby spróbować właśnie takiego wyglądu.
Oprócz tego, również i usta są nietypowe. 
W sumie, jak dobrze się przypatrzę to nie są takie złe.
Przypominają one trochę sławne dzióbki, które robią dziewczyny do zdjęcia.















W tej propozycji nie ma aż tyle dziwnych części twarzy, jednak
takiego wyglądu również za dużo nie ma na grze.
Usta tutaj są najbardziej popularne. 
W sumie, nie wiem dlaczego. Mi one w ogóle się nie podobają!
Najdziwniejsze jest w nich to, że wyglądają jakby były odwrócone do góry nogami.
Ale dobrze, zostawmy temat ust i powiedzmy coś o oczach!
Bardzo często są one spotykane u początkujących graczy. 
Najczęściej u ''bogatszych'' osób są one zbyt tanie.
Wolą one mieć oczy z powyższej propozycji.















Myśląc o wyglądzie od razu pomyślałam o nowych włosach!
Kiedy admini dodali nowe włosy najbardziej spodobał mi się ten warkocz. 
Nie jest on ulizany, co bardzo mnie cieszy. 
Dałabym mniejszą cenę, ale to nieistotne. 
Jeśli chodzi o oczy, to prawie nigdy nie widzę ich u żadnej Awatarki. Tak samo jest z ustami. 

















Ta propozycja chyba najbardziej mi się podoba.
Jest jak najbardziej w moim stylu.
Oczywiście zmieniłabym usta, ale już pozostawiłam je w spokoju, ponieważ moich ulubionych nie ma w salonie.
Według mnie te włosy są godne uwagi.
Do tego moje ulubione oczka. 
Na sam koniec pomyślałam też o jakiś strasach. 
Wybrałam ''najsławniejsze''.
Mi cały wygląd bardzo się podoba i jestem z efektu końcowego bardzo zadowolona :D















Niestety przygotowałam tylko cztery stylizacje dla dziewczyn. 
Żeby nie było, że ciągle jest wszystko tylko dla płci żeńskiej, dodaję też jedną stylizacje dla facetów. 



Chłopak ma jedną z moich ulubionych męskich fryzur.
Według mnie wygląda ona bardzo ładnie. 
Do tych włosów chciałam dodać też jakiś zarost.
Po paru minutach zdecydowałam się na najsławniejszą bródkę.
Te oczy również idealnie pasują do całej reszty. 
Cały wygląd uważam za udany!
















Okej! 
Dziękuję za przeczytanie (lub nie) kolejnego mojego posta. 
Jak pewnie się domyślacie, dzisiaj kończy mi się okres próbny. 
Przez cały ten tydzień starałam się dodać chociaż jednego posta dziennie. 
Prawie zawsze mi się to udawało!
Niestety, tylko w sobotę nie mogłam napisać posta z wiadomych przyczyn. 
Dzisiaj po 15:00 poszłam do koleżanki, aby napisać jeszcze kilka postów. 
Być może będą to już moje ostatnie posty na tym blogu.
Bardzo miło mi się pisało na Awatarii na Językach i z całego serca dziękuję każdemu, kto znalazł czas skomentować moje wypociny.
Niektóre komentarze były pozytywne, jednak zdarzały się też i negatywne. 
Każdy komentarz brałam sobie do serca i starałam się nie robić już takich błędów.
Chcę również podziękować Nadymce, za to, że w każdej sytuacji mogłam zapytać ją o zdanie i zawsze starała się mi pomóc. 
Podobnie było z Gratką, która była dla mnie niezwykle miła.
Przez ten tydzień parę razy rozmawiałam też z Kasią i jej również życzę dziś powodzenia!
Na samym końcu chcę podziękować osobie, bez której nie byłoby dzisiaj żadnego posta.
Jest to moja przyjaciółka Martyna, na którą w każdej chwili mogłam liczyć.
Doradzała mi jaką serię mam dodać oraz była ze mną bardzo szczera i zawsze mogłam liczyć na jej opinię w sprawie postów. 
Kiedy dziewczyny dały mi szansę sprawdzenia się na AnJ, troszkę pokłóciłam się z nią, ponieważ przez chwilę była zazdrosna, że jej nie wybrały (xd) i pyskowała do nich.
Jednak za chwilę wiedziała, że to co robi jest złe i przeprosiła mnie, mimo, że ja nawet na początku nie wiedziałam o co chodzi. 
No więc to tyle, ponieważ bardzo się rozpisałam, haha. 
Mam nadzieję, że jeszcze będę mogła dla Was pisać i jeszcze pokażę Wam i dziewczynom na co mnie stać :)

Do następnego (mam nadzieję) posta!
Blurryface


9 komentarzy:

  1. Pani Diana przemądrzała. xD
    Te oczy "zbyt tanie dla bogatszych" kosztują 5G, czyli tyle samo, co te pierwsze oczy :DDDD Hahah zagięłam Cię! Masz teraz jakieś "ale"? No właśnie! :D
    Hahah nie no tak dla beki trochę tak dziwnie napisałam. ŻART! Chciałam Cię zagiąć! Mam na ciebie teraz haka :O Uuuu WoW!
    P.S. Poprzedzając Twoje pytanie, tak wszyscy w mojej rodzinie są zdrowi! WoW (chyba xddd)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyższe poziomy niby mają oczy z 1 ? 1 na 20 je ma, właśnie najczęściej wybierają oczy z 2. Jak nie wiesz to nie pisz nic takiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale najczęściej widzę je w takich oczach. Zawsze te z większymi lvl'ami się ze mnie śmiały, że mam te drugie oczy. Poza tym wystarczy, że popatrzę na swoich sąsiadów. Większość z 30+ levelem ma takie.
      Oczywiście, mogę się mylić :)

      Usuń
    2. Napewno się mylisz. :) Z celem Ciebie się każdy śmieje xdd

      Usuń
  3. Większość awatarek nosi te oczy podobne do tych pierwszych za 3g. Do tego prawie wszystkie mają też cienie za 2g czyli razem 5g. Te oczy co masz Ty też kosztują 5g. Są zbyt tanie? Wątpię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby te usta za 3 G Ci się nie podobają a jakoś je nosisz... Zero logiki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubierałam je do jednej z serii na Aja, a potem nie chciało mi się zmieniać

      Usuń