piątek, 1 lipca 2016

Wyniki naboru na administratora!

Hej :D

Tak to jest ten wyczekiwany moment! W końcu się dowiecie kto zostanie przyjęty do nas na bloga ^^ Dobra, dobra nie przedłużam, ale chcę tylko poruszyć jedną kwestie.

Jeśli piszecie w zgłoszeniu "wasz", "twój"... Co ja mam sądzić? Przepraszam, że poruszam taką kwestie, sama popełniam dużo błędów ortograficznych i interpunkcyjnych... Ale jak widzę takie coś po prostu nie mogę! Mówi to o szacunku do osoby piszącej... Ale koniec tego.

Na bloga zostaną przyjęte 3 osoby...

A pierwszą z nich jest...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KASIA!


Kasiu Twoje zgłoszenie naprawdę nad urzekło :D Nie było żadnej możliwości, aby Ciebie nie przyjąć

Kolejną osobą jest...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TOCZ DROPSA!


Było by grzechem odrzucić tak sympatyczna osobę ^^ Witamy na blogu!

i już ostatnią osobą... Jest
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
PANI OCEANU!

 Nie mogłabym skorzystać z takiej okazji i nie przyjąć Cię na bloga! Mam nadzieję, że zostaniesz u nas długo ^^

Okey to chyba tyle... Chcę podziękować wszystkim osobą, które wysłały zgłoszenie... Może następnym razem.

Tutaj zwracam się do przyjętych osób - proszę o przeczytanie regulaminu!

To tyle, miłego dnia.

/Nadymka

19 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczyny! ;)

    compellinggirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wieżę :D Czy tak czy siak prędzej czy później odejdę ale mam nadzieję że przejdę okres próbny ^^. / Tocz Dropsa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ją wkurzasz.

      Usuń
    2. To po co zajmujesz miesce jak i tak odejdziesz??

      Usuń
    3. Znajac ja z poprzednich blogow nieldugo odejdzie
      /Misia

      Usuń
    4. wieRZę*

      Usuń
    5. To powiedz mi dlaczego zajmujesz innym miejsce? Bo to nie ma sensu ;)

      Usuń
    6. Dokladnie Nadymka ma racje. Wezcie ja wywalcie i wezcie kogos nowego

      Usuń
    7. Nie chodziło mi o to :-/ Po prostu podejrzewam, że nie przejdę okresu próbnego, chociaż nadal nie dostałam zaproszenia na bloga, więc chyba już za późno bo dawno nie byłam na komputerze, z powodu takiego, że mój laptop był w naprawie a na komputerze siostry nie mogłam wejść na bloga, ponieważ było potrzebne zaproszenie.
      Droga "Misiu" Nie byłam pod tą nazwą na żadnym blogu, byłam jeszcze pod nazwą kolorowa gdy prowadziłam bloga, więc mam do ciebie pytanie, Dlaczego kłamiesz?
      I bardzo przepraszam za błąd ortograficzny który popełniłam
      /TOCZ DROPSA

      Usuń
  3. Dziękuje bardzo ale dopiero na komputerze będę we wtorek/ pani oceanu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej! Poczekamy do wtorku - nie masz się co martwić! ;D

      Usuń
    2. Bo na razie na wakacjach jestem z ręką w gipsie

      Usuń
  4. Więcej was nie można było? :S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to że będzie was za dużo i będą konflikty tak jak z Cielam bo wy z nikim nie umiecie żyć w zgodzie :|

      Usuń
    2. Czemu twierdzisz, ze nie umiemy? Na pewno jedna z osób nie przejcie okresu próbnego. Poza tym o konflikty się nie martw :D Wybrałyśmy takie osoby, że nie powinno być problemu :)

      /pozdrawiam

      Usuń
    3. Ponieważ Ciel napisał że to przez was i jesteście konfliktowe :-/

      Usuń
    4. Eh.. Ciel to Ciel. On żyje w innym świecie. A jakbyśmy stwarzały konflikty to jakbym jeszcze tu była?

      Usuń
    5. No faktycznie żyje tylko w animie 😁

      Usuń