poniedziałek, 4 lipca 2016

Za głosem serca #17

Witajcie! 8)

Jest to mój pierwszy post z jakiejkolwiek serii i mam nadzieję, że nie ostatni. 
Ostatnio posta z tej serii wstawiła Gratka, w której ocenialiśmy Maćka.
Większość z Was zdecydowała, że Maciek jest HOT.
Ja również tak uważałam, więc bardzo się z tego cieszę.

Tym razem ocenicie Dla Niego.


Jak widać, dziewczyna ubrała się kolorystycznie.
Postawiła na błękit i granat. 
Mi osobiście ta stylizacja się nie podoba, jednakże każdy ma inny gust.
Według mnie, ten top zupełnie nie pasuje do Motylkowej Spódniczki. 
Buty również mi się nie podobają. 
Jedynie fryzura wpadła mi w oko. 
Myślę, że Dla Niego tym razem jest NOT.

Ale spokojnie! Ostatnie zdanie należy do Was.

Zostawiam Was z sondą! :)


Do zobaczenia!
Blurryface

7 komentarzy:

  1. Fryzura jest śliczna 😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Winding na pewno ma lepszą 😂😂😂

      Usuń
    2. O co ci chodzi? Nie krytykuję tego stylu ;) osobiście mi się podoba 😊 A fryzury na awatari nie mam jakieś unikatowej tylko zwykłą za 22 g ;)

      Usuń
    3. A idź zadufańcu jeden 😒

      Usuń
    4. Sam zacząłeś /zaczęłaś kłótnie a ja tylko grzecznie odpisalam ;)

      Usuń
    5. Tu taka grzeczna, a na AwO panna wszechwiedząca. Żałosne.

      Usuń
    6. A na awo królewna biedoty hahaha xd

      Usuń