niedziela, 10 lipca 2016

Uwaga #22 - Moja nieobecność i jej ciąg dalszy ;/

Cześć...

Posta z mojej strony długo nie było. Wiem o tym doskonale, ale nie będzie postów przez jeszcze co najmniej tydzień, ale zaraz, zaraz co jest powodem?

Blog nie jest pamiętnikiem, ale już zaczyna się mi spam na Nk... Więc muszę wyjaśnić. Kilka dni temu dowiedziałam się, że 10 lipca (czyli dziś) dostanę 3 małe kotki. Wiecie, że zwierzęta to nie zabawki i trzeba o nie dbać. Zwłaszcza, że moja mama jest całymi dniami w pracy lub na zajęciach. Na dodatek mam remont i zakamarków jest pełno ;-; Postaram się wklejać posty, ale musicie mnie zrozumieć :/

Kolejną sprawą jest okres próbny Kasi. Nie chcę sama decydować, a Gratka wraca po weekendzie. Ten jeden dzień chyba przetrwasz Kasiu :)

Ostatnia już sprawa to niespodzianka na 100 tysięcy wyświetleń :3 Wpadłam na pomysł, aby zrobić teledysk do piosenki z fanami, ale niekoniecznie wiem jakiej muzyki słuchacie. Na razie poproszę TYLKO tytuł proponowanej piosenki (ma być bez przekleństw!). Zapisy będą za kilka dni ^^

Dziękuję za przeczytanie i mam nadzieję, że zrozumiecie...
Dla ciekawskich zdjęcia kociaków są na moim facebook'u (znajdziecie w zakładce "o nas" i "kontakty")

Słonecznego dnia ;*
Nadymka

6 komentarzy:

  1. Może bardzo sławne "Faded" ;D ?
    ~Cytrynowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Can't stop the feeling.
    Piosenka wręcz idealna. Żywa, szybka, każdemu wpadnie w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faded lub sing me to sleep! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o jakąś szybką piosenkę to Się - Cheap Thrills i Margaret - Cool Me Down

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tak z innej beczki.. Natalia Nykiel - Error.
    /Stay With Army

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwazam ze na takie wydarzenie muzyka powinna byc skoczna wesola:D

    OdpowiedzUsuń