środa, 20 lipca 2016

Projekt Runway #18 - "odnowienie" z mojej strony!

Hej!
Z tej strony Gratka.. Pewnie dziwi Was czemu akurat ja piszę takiego posta. W sumie racja! Przecież ja nie znoszę grafiki.. Ale wiecie co - przekonałam się do niej! Ostatnio robiąc oczy - polubiłam to zajęcie. Trzeba było się tylko wziąć do roboty, obejrzeć parę poradników i zabierać się do pracy! Chcecie zobaczyć moje postępy?


Jak widzicie od razu poszłam na całość! Na samym początku zabierania się do pracy postanowiłam sobie, że zrobię cały komplet. Wszystko udało się oprócz butów. Za tą działkę nie chciałam się w ogóle zabierać..
Całokształt przedstawia granatowy, rozpinany, na krótki rękawek sweterek oraz czarne, ozdobione białym paskiem spodnie. Do tego ogółu dodałam granatowo - niebieską, każdemu dobrze znaną z gry opaskę "Ne.oN".
Ja raczej nie chodziłabym w takim ubraniu, ale i tak bardzo mi się spodobało! Cieszę się, że nie dodawałam tutaj żadnych dodatków ani innych, podobnych rzeczy. Cały projekt jak na pierwszy raz uważam za udany.

Macie chęć podzielić się swoimi opiniami? Macie pomysł na inny, lepszy projekt? Śmiało piszcie w komentarzu! 
Czekam na Wasze odpowiedzi. :)

Po raz pierwszy podpisana pod tym postem..
Gratka


4 komentarze:

  1. Sr, ale zostaw to nadymce. Brzydkie bardzo, lepiej chyba wyjdzie w paincie. Będziesz pisała że to początek ale widać że nie masz do tego ręki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ee tam niech sie uczy :p

      Usuń
    2. No ale chyba sama widzi że ładne to to nie jest. Niech się uczy, ale nie musi dodawać takiego czegoś na bloga od razu.

      Usuń
    3. Brzydkie pod względem niedokładności, brzydkiego wykonania. No to poćwicz i jak ci zacznie wychodzić to dodawaj na bloga ! Nadymka chyba nie widziała projektu

      Usuń