poniedziałek, 11 lipca 2016

Będzie Pan zadowolony! #6

Hejka!
Na początku chciałabym Was przeprosić za kilkudniową przerwę. Niestety, ale w te dni przebywałam u rodziny i nie miałam żadnego dostępu do internetu. Na szczęście w tym tygodniu nigdzie nie wyjeżdżam i będę miała czas na nadrobienie wszystkich postów.
Ale warto by przedstawić Wam główny temat posta.
Dzisiaj postanowiłam stworzyć dla Was trzy stylizacja męskie.
Prezentują się one następująco.

"Podróżnik"
Pierwsza stylizacja jest w kilku odcieniach. Wszystkie ubrania jak najbardziej do siebie pasują. Chłopak ma na sobie kremowe spodnie, białą bluzkę z kolorowym nadrukiem oraz czarne trampki. Dla dodatku dodałam czapkę, plecak, zegarek oraz idealnie pasujący tutaj różnokolorowy tatuaż.

Następną stylizacją męską jest "Luzak".
Ten strój prezentuje się w trzech odcieniach - zielonym, czarnym oraz białym. W skład stylizacji wchodzi zwykła, czarna bluzka z kolorowym nadrukiem, białe, dodające kontrastu spodnie, zielone trampki. Także w tej kreacji mamy dodatki. Są to duże, okrągłe, przeciwsłoneczne okulary oraz drobny, zielony zegarek. Ja osobiście jak najbardziej ubrałabym taki ubiór.

Ostatnią już stylizacją na dzisiaj jest "Skromność".
Strój ten także ma trzy odcienie - czarny, biały oraz czerwony. Myślę, że nie ma co się rozpisywać na temat tego ubioru, bo przecież mamy tutaj samą prostotę! Mi ta stylizacja bardzo się podoba. Warto by się nawet ubrać tak do szkoły, czy też na jakiś spacer.

Kiedy już przedstawiałam Wam wszystkie stylizacje, postanowiłam, że zostawię Was z sondą. Bardzo chciałabym się dowiedzieć tego, co myślicie o tych strojach! Oczywiście, zapraszam Was także do komentowania. :)

Do następnego!
Gratka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz