poniedziałek, 4 lipca 2016

Przewczesne wyniki okresu próbnego Pani Oceanu i Tocz Dropsa.

Witam.

Chciałabym tym postem wyjaśnić kilka ważnych (lub mniej) spraw.

1) Pani Oceanu
Pod postem powitalnym Pani Oceanu rozwinęła się w komentarzach "wojna". Stwierdziłam, że nie mogę tego zostawić... Przedwczesne wyniki powinny wyjaśnić kilka spraw.

Raczej dla każdego jest wiadome, że Pani Oceanu nie będzie u nas na stałe. Dlaczego? 

Zacznijmy od tego, że Twój styl pisania nie spodobał nam się. Jest taki młodzieżowy... Tak to chyba dobre określenie. Nie pofatygowałaś się nawet przeczytać regulaminu. Niekoniecznie spodobałaś się czytelnikom - co też jest ważną sprawą.... Nam też się nie spodobałaś. Nie chciałyśmy Ci ciągnąć okresu próbnego na siłę, bo to nie miało najmniejszego sensu.

2) Tocz Dropsa

Twój komentarz dał nam trochę do myślenia. Na dodatek nie skontaktowałaś się z nami, więc wynik jest raczej jasny.

3) Kasia

Chcę jeszcze pochwalić Kasię. Chociaż, że miałaś błędy w poście to poprawiłaś je i podziękowałaś komentującym osobom. Następny post był troszkę za krótki, ale bez błędów :) Widzimy jak się bardzo starasz. Twój okres próbny nadal trwa, więc jeszcze masz szansę!

4) Nowa autorka.

Może być to z mojej strony nie poprawne, ale dostałyśmy zgłoszenia po terminie i chciałybyśmy przyjąć jedną i już ostatnią osobę. Jest nią Żelkowa. Zobaczymy co z tego wyniknie...


Chcę też powiedzieć, że nie miejcie do nas pretensji, że przyjęłyśmy takie osoby. Po zgłoszeniach nigdy w życiu nie spodziewałybyśmy się takiego czegoś...

Mam nadzieję, że wyjaśniłam Wam kilka spraw. Tutaj będą publikowane wszystkie komentarze, bez limitu.

Miłego dnia ^.^
Nadymka

13 komentarzy:

  1. Pewnie wzięły z google przykład zgłoszenia 😂😂😂😂
    * osobom a nie osobą, mały błąd 😁
    Zgadzam się Kasia się poprawiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poprawkę i cieszę się, że zgadzasz się ze mną co do Kasi :)

      Usuń
    2. no ale ta kaska dodoala tylko post powitalny..

      Usuń
    3. Dobra dodoala 2 ale to nic bo pisala ze bedzie 1 dziennie

      Usuń
  2. Cieszę się że Kasia przejdzie ;) Jest miłą osobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nic nie wiadomo, staram się :D Dziękuję!:*

      Usuń
  3. CHWAŁA BOGU ALLELUJA! PANI OCENU (tak ja też sram z jej nicku) ODCHODZI!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. I bdb. Szczerze to ja nie lubię Gratki.. Jej posty są takie nudne, za dużo emotikonek i są pisane tak byle jak.. Ale gdy zobaczyłam/em Panią Oceanu to aż brak słów.. Gratka to przy niej pikuś.. Pierwszy kom w którym nie obrażam Gratki. Wow.. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już widzisz czemu Gratka została na blogu. Są o wiele gorsze osoby od niej ;)

      Usuń
    2. Nadymka teraz z tego zdania mozna wynioskowac ze gratka jest zla skoro inne sa gorsze xd

      Usuń
    3. Może je trochę źle ujęłam :D Chodziło mi o to, że Gratka dla Was była najgorsza ;)

      Usuń
    4. No Gratka zgadnij kim jestem. Napisz to w komentarzu. Czekam z niecierpliwością.

      Usuń