sobota, 23 lipca 2016

Celebrity Salon #1 - NEW!

Dobry wieczór!
Pomyślałam, że na wieczór nie ma sensu wstawiać już żadnej zabawy, ponieważ na pewno każdy jest zmęczony i nie za bardzo chce mi się myśleć nad rozwiązaniem jakiejś zagadki. Dlatego też w tym poście zobaczycie ocenę salonu kosmetycznego czy też jak kto woli - spa. Jest to nowa seria - bardzo podobna do "Kuchennych Rewolucji" i "Szpitala", więc raczej nie muszę Wam niczego tłumaczyć.
Teraz zabierzmy się do oceny!

Wydarzenie


Tak oto prezentuje się moje wydarzenie! Sama osobiście spróbowałam swoich sił jako założyciel salonu kosmetycznego. :D
Myślę, że wydarzenie przedstawia większość informacji, które powinno zawierać. Wiadomo co znajdziemy w usługach. Wiemy też jak nazywa się to spa. Szkoda jedynie, że nie znalazła się tutaj informacja o cenie każdej z usług.

Wygląd

Kiedy "weszłam w wydarzenie" zobaczyłam ten oto pokój. Nawet mi się spodobał! Jak widać - wszystko jest na swoim miejscu. Podoba mi się tutaj także to, że większość rzeczy mamy w tych samych kolorach. Jedynie pozmieniałabym trochę przedmiotów, aby nie było aż tak "ciasno" w niektórych miejscach. Dodałabym także taką jakby recepcje, aby nie było zamieszania pośród klientów.

Obsługa

Obsługa jak widzimy też jest na swoich wyznaczonych miejscach. Każdy wypełnia swoje zadanie. Tutaj raczej nie ma do czego się przyczepić..

Ilość odwiedzanych osób

Na powyższym obrazku widzimy czterech klientów. Co jakiś czas ktoś dochodził, a ktoś odchodził. Czasem osób było więcej, czasem mniej. Ale tak czy siak myślę, że co do ilości odwiedzanych klientów nie ma co się przyczepiać!

Ocena końcowa
Za całokształt można było uzyskać aż 40. punktów! Ja - Gratka postanowiłam, że dałabym temu miejscu jakieś 30. punktów. Ani mniej, ani więcej. Widać, że właścicielka (XDD) starała się, aby wszystko wyszło dosyć ciekawie. 

A Wy co myślicie o tym salonie kosmetycznym? Uważacie, że dałam mu za dużo lub za mało punktów? Coś chcielibyście w nim zmienić? Chętnie wezmę Wasze rady oraz opinie pod uwagę!

Dobrej nocy!
Gratka


10 komentarzy:

  1. 1/2 Nie ma to jak oceniać coś stworzonego przez siebie... #narcyz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę w tym problemu jeżeli oceniam to sprawiedliwie. ;)

      Usuń
    2. ale jak cos robisz to powinnas to robic na maxa zeby dac przyjlad innym.

      Usuń
    3. I to powinna byc inna seria np moje wydarzenia a nie zlaczona z ta seria.

      Usuń
  2. 2/2 Kropka po liczbie oznacza, że jest liczebnikiem porządkowym, czyli zdanie "dałabym temu miejscu jakieś 30. punktów" czyta się: 'dałabym temu miejscu jakieś trzydziestu punktów'...
    Czy to naprawdę jest aż takie trudne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lepiej zrobić z tego wszystkiego jedną serię, np Oceniamy wydarzenia? Bez sensu robić 5 serii, bo nie ma wiele wydarzeń ze spa i szkoła. Przemyslccie to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno weźmiemy to pod uwagę, ale nic nie obiecujemy.

      Usuń
  4. Według mnie dałaś sobie za mało punktów. :) Salon jest naprawdę fajny i dopracowany.
    Wydarzenie: opisuje wszystko, co potrzeba. Nic dodać nic ująć. 10/10
    Wygląd: jest bardzo ładny. Chętnie przebywałabym w takim salonie. Meble do siebie pasują. Jedynymi rzeczami, które mi przeszkadzają są grafitti ;) Dałabym 9/10
    Obsługa: tak jak powiedziałaś obsługa jest na swoim miejscu i wykonuje swoje zadanie. 10/10
    Ilość odwiedzanych klientów: czterech klientów to nawet całkiem sporo. Jednak mogło być trochę więcej. 8/10
    Suma to 37/40 i myślę, że ta ilość punktów jest jak najbardziej odpowiednia. Chętnie odwiedziłabym ten salon.
    $Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem ;P Zrobiłaś swoje wydarzenie i weszłaś w nie? Później je oceniasz ;0

    OdpowiedzUsuń