niedziela, 3 lipca 2016

Ocenianie awataryjnych ofert #1

Witam was ponownie 
Dziś pomyślałam nad serio którą powinnam dodać na bloga.
I postanowiłam poprowadzić serie tak jak w tytule ocenianie awataryjnych ofert ,gdyż tej serii nie widziałam na żadnym blogu.
Ta seria będzie wyglądała tak : Ja daje wam jakąś przecenę , a wy będziecie musieli napisać komentarz w  czy ta seria jest opłacalna 

A  więc jak wam podoba się ta oferta .

Jak dla mnie strój jest ładny ,ale efekt psują jak dla mnie te okulary wgl one nie pasują .
Kostium bardzo ładnie się prezentuje ,ale jest on też drogi .
Pani oceanu

12 komentarzy:

  1. Bez podpisu, bez kropek na końcu zdań, pytanie z kropką na końcu zamiast pytajnika, po dwukropku nie ma nowego zdania, więc piszemy z małej litery.

    Kto ją tu przyjął?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Oceanu a może byś tak przeczytała zakładkę regulamin oraz blogowe serie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sr ale pytałam się Nadymki czy mg

      Usuń
    2. Pewnie Ci pozwoliła, ale żebyś zmieniła nazwę serii na związaną z programami telewizyjnymi!

      Usuń
    3. Wiem, że Nadymka pozwoliła, ale ja tylko dałam Ci propozycję przeczytania zakładki "Blogowe serie" oraz "Regulaminu" a ty się od razu unosisz..

      Usuń
    4. Do tego te bledy i nie logiczny styl pisania. Jakby post z tej serii nalezal do dzieczyn to od razu mielibysny recenzje tego stroju na pol strony a tu pare zdan nielogocznie ulozonych. Wgl dziexko naucz sie pisac ą zamist o to razi w oczy. W ogole nie da sie czytac tego twojego postu te nielogiczne zdania napisane na odwal gryyyy

      Usuń
    5. Jeji gratka jak ona ci odpisala sr xdddd mg xdd

      Usuń
    6. Mam pytanie :D A czy jak zakładam serię na blogu to czy ona musi być tytułem programu telewizyjnego ? :)

      Usuń
  3. nad serio?
    Nie spodziewalam się wogóle, że ktoś pomysli aby tak napisac.

    was? Raczej Was, trochę kultury pisania bo osobistej to raczej trudno znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wierzę w to, co dzieje się na tym blogu. Co Wy odwalacie, dziewczyny? Bez urazy, Andżelika, ale... Ty nie nadajesz się na bycie blogerką. Gdzie ortografia? Gdzie interpunkcja? Gdzie składnia zdania? Gdzie logika w Twoim poście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Nie wiem co ona tu robi i jak zainteresowało Was jej zgłoszenie. ;-;

      Usuń
  5. Czyli ty nam dasz ubranie nie zrobione przez siebie tylko wycięte i my mamy o tym opinie pisać? To. Nam dajesz robotę -,-

    OdpowiedzUsuń