niedziela, 3 lipca 2016

Pani Gadżet #2

Hej!
Postanowiłam, że warto by kontynuować tę serię. Pojawiła się ona bodajże dwa miesiące temu. A więc zabierzmy się do pracy!

Na początek w planach chciałam zaprezentować Wam jakieś spodenki, lecz nigdzie takich w grafice nie było. Zdecydowałam się na białe bikini!


Każdy na pewno kojarzy ten strój kąpielowy z naszej gry. Według mnie jest on najładniejszym na Awatarii. Oczywiście widnieje on w mojej szafie.
Chcecie zobaczyć jak wygląda on w wersji rzeczywistej?



Prawdę mówiąc nie różni się o niczym. Wygląda identycznie jak ten z gry! Szczerze mówią - nawet mi się podoba! Widać, że ma on na sobie jakieś wzorki, lecz są one ledwo co widoczne. Ja osobiście założyłabym taki strój kąpielowy. A Wy?


Na obecną chwilę to tyle.
Do zobaczenia!
Gratka

3 komentarze:

  1. A to nie jest bielizna? XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie :D Bielizna ma raczej zapięcie zamiast sznurka.

      /pozdrawiam :)

      Usuń
    2. W wersji awataryjnej na pewno nie jest to bielizna. Natomiast w wersji rzeczywistej raczej jest to strój kąpielowy. Tak jak napisała Nadymka - bielizna raczej ma zapięcie zamiast sznurka. :D

      Usuń