piątek, 8 lipca 2016

Uwaga! #21 - Mniej postów z mojej strony..

Cześć!

Powiedziałam wczoraj, że dzisiaj pojawi się kilka postów i niestety obietnicy nie dotrzymam. W ostatnim moim poście napisałam, że komputer mi szwankuje.
Tak, to prawda, w dodatku teraz jest gorzej i nie mam jak zapisywać zdjęć itd. 
W związku z tym posty muszę pisać na telefonie, a to jest trudniejsze niż się wydaje!
W związku z tym nie mogę dodać żadnej zabawy ani serii. Jest mi mega przykro, bo chcę codziennie napisać jakiegoś CIEKAWEGO posta, a pisanie na telefonie tylko mi to uniemożliwia. W dodatku w poniedziałek kończy mi się okres próbny..
Do tego czasu komputer się nie naprawi :/
Czyli tak jak mówiłam - pisać muszę na telefonie, ale postaram się też nieraz pójść do koleżanki i u niej napisać :D
Aha i od razu informuję, że najprawdopodobniej będę mało aktywna w sierpniu, bo jadę na kolonię, a tam internetu chyba nie będzie.

Okej, to tyle tego krótkiego posta!
Z góry przepraszam za wszelkie błędy, ale no wiecie. Autokorekta mogła coś pozmieniać, a ja to przeoczyłam.

Paa!
Blurryface

13 komentarzy:

  1. Po co informujesz, że jedziesz w sierpniu na kolonie jak jeszcze okres próbny trwa? Widać, że wszystko ustawiane po znajomości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po znajomości? Halo, w regulaminie jest punk o tym, że nic takiego jest zakazane robić. Więc raczej nie zniżyłybyśmy się do tego stopnia by tak zrobić :)

      Usuń
    2. Jakiej znajomości? Nie mam takich dobrych relacji z Nadymką i Gratką :)

      Usuń
  2. Możesz grać na telefonie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że mogę, ale na telefonie raczej nie przerobię zdjęć :/

      Usuń
    2. A gdzie jedziesz na kolonie? Świnoujście? :D

      Usuń
    3. No w sumie racja :-\ Ale dni ci nie przepadną :D

      Usuń
    4. Ja byłem na koloni w Gdyni w internacie i tam był net. Sprawdź sobie czy jest tam internet. W hotelu będzie na 100%.

      Usuń
    5. Raczej będzie, zawsze z małymi wyjątkami w pensjonatach i hotelach jest wifi.

      Usuń
  3. Nie pozwalaj se 😒 Kilka dni adminowania, kilka postów i co myślisz? Że odrazu urlop? ⛄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy to ode mnie zależy? Nie powiedziałam, że nic nie napiszę tylko uprzedziłam. Prawdopodobnie pójdę do koleżanki

      Usuń
    2. Na pewno wyjdziesz z próbnego a jak tak to z dobrej woli gratki i nadymki 😒 Teraz możesz wynagrodzić nam multem postów

      Usuń